Jag ska förklara hur allting ligger till så ni kan komma med ett vettigt svar, jag testade DB mäta min http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=10135 och kom upp i 133 DB, När jag satt i min kompis MDs2x12 FRR 450wrms så kom ja upp i 136. Och när han tog in min KICKER låda i sin bil så kom han upp i 138, alltså Det blir högre i hans bil PGA han har kondensator och bättre slutsteg, MEN frågan är den att ska jag byta min kicker låda mot hans MDS?, eftersom jag kommer upp i ett par DB högre i min bil. (HAn kom upp i 142 btw med MDS lådan i sin bil)
Han har MDs t5 steg och jag har D-6, han har saab 900, jag har en Renault laguna, men det är inte de som är problemet, det är om jag ska byta min kicker låda mot MDS lådan:/, det är ju ett sämre märke
Han har MDs t5 steg och jag har D-6, han har saab 900, jag har en Renault laguna, men det är inte de som är problemet, det är om jag ska byta min kicker låda mot MDS lådan:/, det är ju ett sämre märke
du gör ju vad du tycker känns bäst.. tycker du det är värt de så gör det. jag vet vad dessa kciker 12" basar kan göra med bra effekt!
Basarna drar ingen ström alls. Det är slutsteget som gör detta. Jag hade valt att behålla Kicker prylarna. Så vill du ha ut mera av basarna, skaffa ett bättre steg och se över din strömförsörjning.
Så det kan inte vara att kicker basarna drar mer batteri?, därför jag får mer Bas utav mds basen eftersom dom är mer lättdrivna kanske?
vänta ett tag nu.. en bas drar inte ström, ett steg drar ström. vad jag vet så är kicker basarna extremt lättdrivna, 96 i känslighet. börja med att bygga en egen gjord låda som passar basarna bättre. och efter det köp ett bättre steg.
Så det kan inte vara att kicker basarna drar mer batteri?, därför jag får mer Bas utav mds basen eftersom dom är mer lättdrivna kanske?
vänta ett tag nu.. en bas drar inte ström, ett steg drar ström. vad jag vet så är kicker basarna extremt lättdrivna, 96 i känslighet. börja med att bygga en egen gjord låda som passar basarna bättre. och efter det köp ett bättre steg.
jaha, härmapa..
inet lätt att läsa samtidigt som man skriver, förlåt
jaha, härmapa..
inet lätt att läsa samtidigt som man skriver, förlåt