3621
Sök

Köpråd cab upp till 100tusen

2 271 Inlägg
27 april 2011
Svarta utan att tveka. Visserligen dyrare men betydligt färre mil och såg riktigt fräsch ut.

Large Cap
1 816 Inlägg
27 april 2011
jorgen72 skrev:
Westergren skrev:
jorgen72 skrev:
Det är 2 bilar jag funderar på hur hade ni gjort om ni skulle välja

Den här svarta går o få för 80tusen o är i väldigt fint skick
http://www.blocket.se/kristianstad/SAAB … amp;last=1

Den här röda vill dom ha 59 för jag har inte försökt o pruta ännu o den ska va i bra skick o ha 200hk motorn
http://www.blocket.se/goteborg/Saab_9_3 … 18&w=3

Den svarta hade jag valt av dom två. Fick jag välja på fri hand så hade jag kikat på C70 cab.

du tycker alltså att den är värd 20t mer

Har inte sett någon av dessa bilar IRL (vilket spelar stor roll) men utgår man från annonserna och bilderna så skulle jag tagit den svarta, ja.

jorgen72
27 april 2011
Trådstartare
lingua skrev:
Svarta utan att tveka. Visserligen dyrare men betydligt färre mil och såg riktigt fräsch ut.

Den ska va riktigt fin, jag ska åka o titta på den i helgen men sen har jag börjat o tycka att den kanske är lite dyr även att  igentligen nästan allt är rätt på den bilen
Senast redigerat av jorgen72 (27 april 2011)

2 271 Inlägg
27 april 2011
jorgen72 skrev:
lingua skrev:

Den ska va riktigt fin, jag ska åka o titta på den i helgen men sen har jag börjat o tycka att den kanske är lite dyr även att det igentligen nästan allt är rätt på den bilen

Bara 2 ägare, lättryckare = billigare försäkring. Kan va värt att se vilket chip som sitter
i bilen då han skriver 215 hk i annonsen?
Annars är ju just svart med svart cab riktigt snyggt, dels med 17" aerofälgar från ss/sc vilket breddar mot
skärmkanten med 8mm. Också riktigt snyggt. smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
27 april 2011
Jag hade utan tvekan valt den svarta, inte för att jag tror att en Saab cabriolet inte klarar av 18.000mil utan jag tror snarare den blir väldigt svårsåld med den mätarställningen då många ser taklösa bilar som en sommarbil som rullar fina dagar.

Många verkar bli allergiska när en bil rullat 20.000mil, när det gäller cab brukar det vara ännu värre. smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök