3412
Sök

Hitta "stickkontakten" till en pioneer deh-2120ub

29 Inlägg
2 maj 2011
Trådstartare
Köpte denna huvudenhet för ett år sedan, och nu sålde jag min bil i januari. Det blev lite bråttom så jag glömde självklart plocka med mig den svarta stickkontakten som ska in i stereon. Har letat runt, ljudia ville ha 5-750:- för en ny, lokala elektronikhandlaren ville ha 499:- för en pirat. Tänker inte kontakta köparen av bilen, han var av fel typ, så nu vill jag hitta en pirat på nätet, alt om det finns på biltema kr liknande. Vad har ni för tips?

Kör numera en Saab 9-3 -00

Mvh
André

29 Inlägg
4 maj 2011
Trådstartare
För de som undrar hittade jag mängder på Ebay, sök på "Pioneer 16-pin" på www.ebay.co.uk så finner du dem. 123,44 SEK inkl. frakt från Storbritannien, helt okej enligt mig. Hoppas den kommer fram bara.

18 Inlägg
4 maj 2011
Hoppas du får "rätt" kopplingsstycke. Slarvade själv bort ett till min deh-3200. Köpte ett från Ebay, pluggade in i cd:n, vips så rök det till och den brann upp.sad
Kollade upp det hela med den lokala butiken, det fanns 7st olika 16-poliga att välja på enligt autoleads. De hade för 250kr men nu var lite försent

29 Inlägg
4 maj 2011
Trådstartare
Usch då, det låter ju inte kul. Enligt listan säljaren hade passade den min enhet, hoppas den verkligen gör det bara. Har inte hört något från säljaren, hoppas den är på väg. Köpte och betalade med en gång men har inte fått något mail av säljaren.

29 Inlägg
7 maj 2011
Trådstartare
Fick det igår, 3 dagar, bra snabbt! Har kopplat in den nu men fick inte baslådan att spela, fanns en liten sladd som inte gick till en sockerbit så jag antog att det var remote, förmodligen var det inte det.. Ska pröva imorgon när jag får lite understöd av en som kan och gjort det förr. Tills dess, har någon ett kopplingsschema till detta? I bruksanvisningen till Pioneerstereon står det att det är den blåvita kabeln men det finns det ingen på det jag fick från Ebay..

29 Inlägg
8 maj 2011
Trådstartare
Jag verkar ha fått hyffsad ordning på det, den kommer inte ihåg inställningarna, men det är inte värre än att jag får ställa in några saker vid varje start, men det får jag kolla på någon annan dag, huvudsaken är att den spelar :-) tack för hjälpen!

Sök