Tuffa: Jag TROR så här: "Kina coilovers" (D2,K-sport,XYZ osv) är förmodligen bla de mer prisvärda kit:en på marknaden, absolut inte "top of the line". Däremot så fyller de högst troligt sin funktion o lever upp till de flesta kundernas förväntningar, dessutom verkar de satsa rätt friskt på div "motorsport aktiviteter" samt "sponsringar", o bara det borgar ju för att de inte kan vara helt superkassa, för att prångla ut dämpare med usel kvalitet/prestanda kommer bara att slå tillbaka på de själva, det gäller att hålla rätt nivå på kvalite/prestanda/utseende. Sen ska man inte heller glömma: oavsett vilket kit du köper ("Kina" eller "märkes") så kommer du märka stor skillnad kontra dina gamla/slitna dämpare. Sen är det upp till var och en att avgöra om KW mfl är värda ungefär dubbelt så mycket samt om de är dubbelt så bra/hållbara...Jag är ganska säker på att K-Sport Coiloversen kommer leva upp till mina förväntningar, sen att andra tycker de e "skit" rör mig inte i ryggen. Jag kommer bara köra "normalt" med bilen (M5 E39) de sitter på, kanske lite bana nån gång...
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure