Peugeot 205 GTI? Bra kvick både rakt fram och när vägen svänger, en fin sådan hittar du strax över 10.000:- och du har du lika mycket till att lägga på saker som gör bilen ännu roligare. Inte den mest krocksäkra bilen, inte den mest driftsäkra bilen, men det är svårt att hitta mer körglädje för pengarna.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Honda CRX 124hp eller VTEC på 150hp...båda väger strax över 900kg och gör 0-100 på låga 7sekunder orginal och toppar en bra bit över 200 om man vågar det :-)
annars så var ju rovern ett udda och roligt tips...men tror inte den tar Hondan när det kommer till ren körglädje och bus
Honda CRX 124hp eller VTEC på 150hp...båda väger strax över 900kg och gör 0-100 på låga 7sekunder orginal och toppar en bra bit över 200 om man vågar det :-)
annars så var ju rovern ett udda och roligt tips...men tror inte den tar Hondan när det kommer till ren körglädje och bus
Hondan är definitivt mer bus, och det är lättare att hitta delar om man är lat. Rovern är ganska framtung och inget varvmonster. Å andra sidan snackar vi 200hk i en skokartong med 230 lättillgängligt. Då finns det inget som kommer i närheten av den i prisklassen. Original 0-100 på 6.2-6.5. Vilken bil gjorde det 93-94?
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Caromania Rovern är absolut snabbare och om det lät som jag var negativ om Rovern så nej det var jag inte tvärtom ett väldigt coolt udda val av bil men gav mitt tips så det blir mer valmöjligheter.