3256
Sök

JT 3" halvsats till Volvo 940 LTT

11 Inlägg
3 juni 2011
Trådstartare
tjenare smile

tänkte köpa mig ett JT 3" halvsats me 2 ljuddämpare till min 940 ltt. och ja undrar hur passformen är på dessa system och om de fungerar bra å är prisvärda??

Tvivlare
2 266 Inlägg
3 juni 2011
De sitter ett JT på min bil, ca 2 år gammalt. Nu trillar de i bitar. Isåfall, köp rostfritt eller satsa på typ Ferrita eller bygg själv smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

11 Inlägg
3 juni 2011
Trådstartare
ofan, de lät inte så bra:( ja får väl kolla runt lite på andra system då:) hehe så får man se va de blir:) tack smile

1 915 Inlägg
3 juni 2011
Jag hade JT 3" helsats på min 940. Satt där i över 4år och det var i bra skick när bilen skrotades...

Passformen är bra, bara man vrider rätt allt och priset är bra.
Finns många som bara sätter upp avgassystemet lite snabbt o tycker passformen är dålig, men bara o justera allt så blir de bra.

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

3 860 Inlägg
3 juni 2011
Mitt JT har suttit ett bra tag nu me, fint skick.
Ang passform så har JT gjort om några av deras modeller just pga att de inte hade så bra passform så det borde inte strula om man tar sig tid att montera noga, precis som Louksor skrev..
Det blir för övrigt ett väldigt skönt ljud ur deras system wink

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

32 Inlägg
6 juni 2011
köp ett bara snålis skit i va de är du har fan råd:P hehe bygg eget gjorde ju ja o tobbe på hans smidigt.

11 Inlägg
7 juni 2011
Trådstartare
tack Louksor, spokenratt de låter bra:) då får de bli JT:) hehe ska de va så ska de va ordentligt gjort:)
å emil, ja e inte snål, ville bara kolla lite va andra tyckte:) ja bygger inget inget, blir ett redigt system:)

Sök