3855
Sök

Beach Buggy

1 Inlägg
15 juni 2006
Trådstartare
Jag skall nu på börja ett projekt där jag kag skall bygga om en vw bubbla till en beach buggy
men jag vet inte riktigt vart jag kan få tag på själva kropen till en beach buggy eller om det spelar någon roll vad för vw bubbla model jag tar.

jag hittar några beach buggy karosser men dom finns i usa och e lite för dyra om det finns någon svensk sida att köpa i från så skulle jag gärna vilja veta det.

Tack på för han.

Beach Buggys is the Shit

2 594 Inlägg
15 juni 2006
nacnac skrev:
Jag skall nu på börja ett projekt där jag kag skall bygga om en vw bubbla till en beach buggy
men jag vet inte riktigt vart jag kan få tag på själva kropen till en beach buggy eller om det spelar någon roll vad för vw bubbla model jag tar.

jag hittar några beach buggy karosser men dom finns i usa och e lite för dyra om det finns någon svensk sida att köpa i från så skulle jag gärna vilja veta det.

Tack på för han.

va fan köp min jag vill ha 15.000 för en komplett buggy bara besikta och köra

1 Inlägg
16 juni 2006
Tjena! Jag har två gjutformar till Buggy! En som är sektionerad 5cm så den behöver man inte sänka.

Vill du så får du köpa dom för 20000kr då får du två fina formar kompl med sidstycken och allt annat.

Gjut en åt dig själv och sälj vidare formarna så har du bilen gratis!!

Har du inte gjutit förut så lär du dig på 5min!!
Mvh Mattias

............
15 Inlägg
16 juni 2006
jag skulle satsa på att köpa en byggy som varit besiktad och sen göra iordning den.

som det ser ut nu måste man ju SFRO besikta vid karossbyte.?

Den som har flest prylar (bilar) när han dör vinner!

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
16 juni 2006
och annars så spelar de väl nog lite roll bubblorna har ju olika hjulupphängningar...minns inte om de var dom gamla eller dom nyare modellerna som lämpade sig bättre för bygge av buggy..men endera du får ta reda på de tongue

Sök