3502
Sök

Suzuki swift går dåligt rotor+fördelarlock

671 Inlägg
11 juni 2011
Trådstartare
hej min bil går skitdåligt och svarar bara upp till knappt halvgas sen brölar den och dör ur...
stiften är fina men rotor och fördelare är uppbränt totalt .. och nu har jag letat på macken och biltema hittar jag ingenting till swift på nätet  vet nån  om det passar från tex volvo

537 Inlägg
11 juni 2011
karlsson_1984 skrev:
hej min bil går skitdåligt och svarar bara upp till knappt halvgas sen brölar den och dör ur...
stiften är fina men rotor och fördelare är uppbränt totalt .. och nu har jag letat på macken och biltema hittar jag ingenting till swift på nätet  vet nån  om det passar från tex volvo

mekonomen? autoexperten? ad bildelar? bds? original?

671 Inlägg
12 juni 2011
Trådstartare
har beställt delar nu. och tills vidare har jag lött min rotor och bilen startar lätt och går men ska jag gasa ur den så verkar förgasarn få alldeless för mycket luft   och soppapumpen går  vet jag. men vad finns det mer att kolla.
bilen luktar bensin ibland också men jag har inte sett att det läcker nånstans. så den får helt klart för lite bensin på högfart nån som skruvat med sånna där som vet vad det kan vara för fel  tror inte det finns något bensinfilter på dom heller

Sök