3316
Sök

Beslagtagen Dator !

4 Inlägg
16 juni 2011
Trådstartare
tjena fick min dator beslagtagen utav polisen i samband med husransakan efter digital media vad nu det ska vara.. men det va för ca 2½ år sedan och fick tillbaka den nu för 2 dagar sedan (hurtiga grabbar?).

Hur som helst så när jag startade datorn va allt som det skulle dock lite segare och helt plötsligt står det att jag måste aktivera mitt Vista och har försökt göra det via internet och genom Windows aktivering genom telefon och det fungerar fortfarande inte och har läst lite om att om man har OEM Exemplar så ska det inte gå att aktivera Windows när man har bytt ut hårdvaran på burken kan det vara så att polisen har lagt in nå "spårfunktion" på min burk ?

Tack för svar / Chrippe

93 Inlägg
16 juni 2011
Föga troligt att polisen har lagt in HÅRDVARA för att hålla koll på vad du gör med datorn.

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 juni 2011
3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök