3304
Sök

Vilken bil??

Diamond
540 Inlägg
16 januari 2007
Trådstartare
Tjena..

Tänkte fråga er lite mer vetiga om vilken bil ni skulle köpt..

Jag går mellan Den nya Golf GTI, Civic Type-r -05, eller en 2.0T 9-3 ss. Har lite även tänkt på en Nyare 3serie,. men vet inte än.. vad skulle ni valt. och varför? hur passa mycket kan man styla dessa bilar???

Tackar så för alla svar...

I'm Rick James Bitch!

55 Inlägg
17 januari 2007
Hade utan tvekan valt Bmw, är du van vid tysk kvalité och komfort så kommer du förmodligen bli missnöjd eller besviken när du inte upplever samma sak i ex. en honda. Finns även mkt najsiga saker man kan göra med en Bmw. Stora fälgar är en bra början.
Mitt val: Bmw 325 M-Sport eller liknande om dom finns i din prisklass.

Diamond
540 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
joo.. är ju van vid tyska bilar.. har bara haft det.. har siktat in mig på antingen isåfall en lite nyare BMW 3serie. vill inte ha dom gamla blattebilarna... (jag är själv utländsk) känns som att alla har dom...

I'm Rick James Bitch!

1 414 Inlägg
17 januari 2007
Jag hade inte köpt en 9-3 SS nu i alla fall... efter sommaren kommer en facelift samt 4 hjulsdrift på den o då faller de nuvarande modellerna som stenar i backen va gäller priset...

Sedan är det ganska ovanligt med stylade Saab'ar vilket gör det ännu roligare för man kan vara lite ensam smile men om du vill ha lite pulver så skulle jag tagit en 2,8T V6'a istället... smile
Senast redigerat av Founder (17 januari 2007)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
Visst kör man en saab--Men jag hade lätt köpt Golfen...Den är jävligt fin den..

--Lev i går som det vore i morgon--

Sök