Brådhis skrev:
AirOne skrev:
Brådhis skrev:
Jag tycker inte alls den ser hängig ut bak faktiskt!? Tvärtom ser den ganska hög ut med tanke på att vinterdäcken verkar ligga i bagageutrymmet (syns på en bild)!
Däremot är V70 ganska så höga fram och har ganska låga skärmkanter bak vilket kanske ger en illusion av att dom är låga bak!
Nåväl... Ville bara iaf flika in att långt ifrån alla V70 har nivomat, det var ett tillval helt enkelt! Och går nivomaterna sönder går det utmärkt att byta till vanliga fjädrar + dämpare för en mycket lägre kostnad än vad nya nivomater kostar!
//Brådhis
Det har du faktiskt rätt i, det ligger däck bak i skuffen på bilen. Kanske förhastade mig lite om det. Sorry.
Dock det sistnämnda var väl det jag redan hade skrivit?
"Annars går det ju alltid montera sänkningssats runt om för ungefär samma pris i stället, om inte mindre."
Jag uttryckte mig kanske lite luddigt, men det jag menade var mer att man KAN köpa bara 2 fjädrar och 2 dämpare och komma undan riktigt billigt (billigare än nivomater och billigare än sänksats)! Även fast detta är garaget.org så är det ju inte nödvändigtvis så att trådskaparen har tänkt sänka sin bil!
//Brådhis
Aha. Du menar så, hehe.
Nej, du har alldeles rätt.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.