3662
Sök

Tonade Sidorutor fram -- trafikolycka

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
6 augusti 2011
Vettemannen skrev:
Christian S skrev:
Vettemannen skrev:
Nu verkar jag kanske tjatig men varför ska det vara mörkt i bilen på ex.vis dagtid? Det svala sköter ACC:n om.

/Benny

spelar ingen roll om man har ac eller inte för det blir svalare och skönare iallafall då man slipper mycket av värmen när solen lyser igenom rutan.

när jag tonar om rutorna på min V70 så kommer jag även att tona rutorna på framdörrarna av den anledninge att det är snyggare men framförallt för att få det svalare inne i bilen.

Jag köper det där att det kan vara svalare och skönare men fan inte att det skulle vara snyggare men smaken är ju som en viss kroppsdel ju.

/Benny

som sagt alla tycker olika, men vi har det endast för att det ser snyggare ut. as jobbigt på natten & mer besvär än nytta gör den, men tycker personligen det är bra mycket snyggare än otonat smile

DOCK sålänge det inte regnar är rutorna nere när vi kör i stan, dåligt väder eller lansväg är dom för mesta dels uppe. sen har man ju lite större odds att klara sig från farbror blå inne i stan med rutorna nere. hatar även ac´n så kör heldre med vind kylning.
Senast redigerat av Piratstikins (6 augusti 2011)

28 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
tjuvar kan inte se in i bilen och kolla vad man har för grejjer liggandes.

362 Inlägg
6 augusti 2011
Ner med rutorna och ut med kablarna till hissarna fort som attan. (hörde att det inte längre var godkänt att bara rycka säkringen).

Rumpmas
3 860 Inlägg
6 augusti 2011
Pilsnerkorv skrev:
tjuvar kan inte se in i bilen och kolla vad man har för grejjer liggandes.

... och då knackar de rutan eftersom de inte kan se att det är tomt i kupén genom toningen.

Muttley
6 augusti 2011
Var de diskussion om vad fb säger om detta eller var de en diskussion om att ni tycker de är snyggt ?.  Tycker ni kladdar för mycket.

Om du gör en vänster eller högersväng så kan jag tänka mig att fb kan vägra att ersätta skador på din bil men skador på den du kör på för att du var egoist som skulle skydda din instrumentpanel som är för klen.

Sök