4292
Sök

Eftersnack: Laglig streetrace i Västerås på Stenby 30 Juli

80 Inlägg
2 augusti 2011
Trådstartare
Ah kommer ni ställa upp med BMW:en under dem kvarstående vsc cuperna. F.ö grym bmw ni har gjort ordning smile

41 Inlägg
2 augusti 2011
Jag har en litten. Fråga När kommer de Bilder / filmer från racet från de Laglig streetrace i Västerås på Stenby 30 Juli
Tack på förhand

Ni alla får ha lite tåla mod om jag skulle skriva konstigt eller annat för de kan bero på att jag har dyslexi så ni vett om de :-)

westaroze.se
272 Inlägg
3 augusti 2011
X40Freddan skrev:
Jag har en litten. Fråga När kommer de Bilder / filmer från racet från de Laglig streetrace i Västerås på Stenby 30 Juli
Tack på förhand

finns en del på vsc.nu tror ja

Tårtbitsracing
136 Inlägg
8 augusti 2011
Griffin200sx skrev:
X40Freddan skrev:
Tack på förhand

med tanke på din "fribiljett" så antog ja att du skulle fota griffe... va väl därför du hade den??????

angående allt annat så förstår man varför d tar tid om man är lite insatt i vad vi får o inte får göra.. såsåm återline denna gången på stenby....
Senast redigerat av Wolf_ (8 augusti 2011)

/WOLF
Mazda RX-7

westaroze.se
272 Inlägg
9 augusti 2011
Wolf_ skrev:
Griffin200sx skrev:
X40Freddan skrev:
Tack på förhand

med tanke på din "fribiljett" så antog ja att du skulle fota griffe... va väl därför du hade den??????

Då antar jag att du betalade också efter som du bara är "funktionär"??.
verkar bara vara du som störde dig på detta är du kanske avundsjuk? Eller vad är ditt problem?. Då varken Armin samuel eller nån annan verkade bry sig då dom vet att jag brukar fota..

Dom feta stora snubbarna som gick in före mig på samma ställe sket du i är det för att du är för rädd att säga till någon du ej känner eller va det för många Kilon på dem för att du skulle våga?.

Vågar du ej säga till dom du ej känner bör du kasta av dig din funktionärs tröja om du ska yttra dig överhuvudtaget angående dom som gick under repet. Annars kan du bara vara tysst.
jag fick fribiljett så jag kan fota när och hur jag vill på detta evenemang..
jag har fotat men kom direkt från göteborg denna dag så jag sket i då jag ej orkade...
Senast redigerat av Griffin200sx (9 augusti 2011)

Tårtbitsracing
136 Inlägg
9 augusti 2011
Griffin200sx skrev:
Wolf_ skrev:
Griffin200sx skrev:

Då antar jag att du betalade också efter som du bara är "funktionär"??.
verkar bara vara du som störde dig på detta är du kanske avundsjuk? Eller vad är ditt problem?. Då varken Armin samuel eller nån annan verkade bry sig då dom vet att jag brukar fota..

Dom feta stora snubbarna som gick in före mig på samma ställe sket du i är det för att du är för rädd att säga till någon du ej känner eller va det för många Kilon på dem för att du skulle våga?.

Vågar du ej säga till dom du ej känner bör du kasta av dig din funktionärs tröja om du ska yttra dig överhuvudtaget angående dom som gick under repet. Annars kan du bara vara tysst.
jag fick fribiljett så jag kan fota när och hur jag vill på detta evenemang..
jag har fotat men kom direkt från göteborg denna dag så jag sket i då jag ej orkade...

Jösses Glenn, tagga ner... du va uppenbarligen inte där när ja sa åt typ 25 stockholmare i storlek större o att gå utsidan.. fick säga åt den 3 gågner o d vart en del sura miner, men även fast d va där för o häjlpa fram en av sina bilar så gick diaf o betalade för sig...

ja stod inte som publikvakt förrän ja insåg att d verkligen va skitmånga som gick under de där jävla repet.. då dem som stod där inte vågade yttra sig...  och dem som gick in under repet före dig kanske va mek på nån bil som sprang mellan servicebilen... tänkt på de?

o du om nån borde väl förstå att vi lever på inträdet.. o kan verkligen inte vara avis på nån som inte kan betala 50 kr för o gå in på ett evenemang som ens polare ändå fixat o försöker hålla igång, utan stalla siggo gnälla om nån fribilijett du iaf inte hade med dig o ingen direkt va informerad om.. de va roligare tydligen...
Ja va på rätt taggat humör då ja redan innan dig sett ett antal gå in under repet o va lite uppe  i varv på det faktum att vi förlorade pengar på det...

o snacket om att folk som hjälper till ska betala inträde kan du gå till bilsport med, de skulle nog älska den idén...

/WOLF
Mazda RX-7

westaroze.se
272 Inlägg
9 augusti 2011
jag läste 5 första orden och jag orkar och bryr mig ej att läsa om dina moralkärring ideer

Lagligt streetrace västerås kom till MIG inte tvärt om. jag bad aldrig om nått. jag fick detta utan att fråga om. och jag diskuterar ej med nån funktionär som tror sig veta och bestämma nått.

Jocke kom till mig han får komma till mig igen om han vill nått
Senast redigerat av Griffin200sx (9 augusti 2011)

Tårtbitsracing
136 Inlägg
9 augusti 2011
Griffin200sx skrev:
jag läste 5 första orden och jag orkar och bryr mig ej att läsa om dina moralkärring ideer

Lagligt streetrace västerås kom till MIG inte tvärt om. jag bad aldrig om nått. jag fick detta utan att fråga om. och jag diskuterar ej med nån funktionär som tror sig veta och bestämma nått.

Bra glenn då vet ja PRECIS vart du står...

/WOLF
Mazda RX-7

westaroze.se
272 Inlägg
9 augusti 2011
Wolf_ skrev:
Griffin200sx skrev:

ja gör bara som jag blev tillsagd innan det började köras cup1.
sen kommer du och diskuterar om varför. på plats som va okey. sen ett rikstäckande forum? dags att tagga ner. Du tog upp det du får la ta konsekvenserna av det också.

ja fick förfrågan jag tackade ja. end of story. vad du tycker om saken angår ej mig.

Tårtbitsracing
136 Inlägg
9 augusti 2011
Griffin200sx skrev:
Wolf_ skrev:
Griffin200sx skrev:

sen kommer du och diskuterar om varför. på plats som va okey. sen ett rikstäckande forum? dags att tagga ner. Du tog upp det du får la ta konsekvenserna av det också.

ja fick förfrågan jag tackade ja. end of story. vad du tycker om saken angår ej mig.

Seriöst glenn, konsekvenser??

Duktig på o ta en pik du va då... och nej vi funktionärer va Ej informerade om vilka som hade fribiljetter eller ej, därav bad ja dig gå in via entrén, va d nå oklart i det? bara för att du har fribiljett in på bio så går du väl inte in bakvägen??

kul oxå att du kan sitta på garaget o klaga på att d tar tid o sånt med evenemanget, men på VSC forumet säger du inte ett pip

tack för mig iaf, hade du stått där som funkionär hade du nog itne gjort mkt annorlunda, men just d du hade ju ingen lust med moralkärringar så du hade väl släppt in alla gratis...?? *suck*

/WOLF
Mazda RX-7

westaroze.se
272 Inlägg
9 augusti 2011
Wolf_ skrev:
Griffin200sx skrev:
Wolf_ skrev:

Seriöst glenn, konsekvenser??

Duktig på o ta en pik du va då... och nej vi funktionärer va Ej informerade om vilka som hade fribiljetter eller ej, därav bad ja dig gå in via entrén, va d nå oklart i det? bara för att du har fribiljett in på bio så går du väl inte in bakvägen??

kul oxå att du kan sitta på garaget o klaga på att d tar tid o sånt med evenemanget, men på VSC forumet säger du inte ett pip

tack för mig iaf, hade du stått där som funkionär hade du nog itne gjort mkt annorlunda, men just d du hade ju ingen lust med moralkärringar så du hade väl släppt in alla gratis...?? *suck*

ja har sagt mitt på vsc forumet va fan börjar du dilla om nu? har du nå självproblem så du måste börja ta upp massa saker??. Du har utökat detta  med alla möjliga grejer än va de handlar om..
Jag har sagt mitt på vsc  021race  garaget och öga mot öga mot vissa person så varför yttrar du dig har du nått problem?... ta reda på fakta  är ett tips så du slipper göra bort dig

hade de varit skyltar så man visste så hade ja självklart gått via antren men det hade jag noll koll på.. och när du sa till va jag redan inne..

Det va inge oklart i detta och du kollade till och med upp detta med jocke. och fick allt sagt  på plats varför fortsätter du dalta på ett jävla forum som nån annan kärring det jag menar? allt va klart på plats och du fortsätter här därför jag stör mig på dig nu..

westaroze.se
272 Inlägg
9 augusti 2011
Ne ingen vits o dalta på ett forum. Tyckte allt som skulle sägas blev sagt på plats.
snipp snapp slut så va sagan slut

Sök