Har själv varit med i streetracing världen rätt så länge. började när vi körde på flygfältet i torslanda innan dom förstörde det med vallarna.
Jag körde på Blackrace i Arendal med tidkort m.m
Riktiga seriösa racers håller sig mestadels till EDPS och liknande arrangemang. Jag såg själv hur intresset för blackrace blev mkt mindre så fort dom hade tillstånd att köra i Arendal och ännu mindre när dom skulle köra på bananpiren. hela grejen med streetrace för mig är folket, resan dit, spänningen m.m eller vad man skall kalla det. spelar ingen roll om det hade funnits en motorbana för folk hade fortfarande viljat köra på kvällar/nätter.
Tycker GSR gör bra race dock tycker jag att dom är otroligt fantasilösa när det kommer till platser. man borde byta platser. sist när jag va med på race va det 20min brodalen 20min rollsbo 20min Tuve.
förstår ju även att det inte är det lättaste att hitta nya platser samt att förmedla dessa på ett vettigt sätt så att folk faktiskt hittar dit. men detta är något dom borde jobba lite på tycker jag. annars tycker jag att man blir bra bemött och dom har bra koll på läget.
EDIT! sen tycker jag att martin skall aktivera mitt konto på GSR hemsidan då jag söp bort min gamla mail!
Senast redigerat av suprahellstrom (18 augusti 2011)