2890
Sök

Tips på coilover till Bmw e36?

1 798 Inlägg
7 september 2011
Jom har både jag o en kompis o de bilarna låg då som stykjärn i kurvorna. Jag har inte min bil kvar men han har de.

klart dem säger så bara för du ska köpa deras istället

Du kan ju fråga han med theman89
Senast redigerat av fredde85 (7 september 2011)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Däcksvarvare
227 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
fredde85 skrev:
Jom har både jag o en kompis o de bilarna låg då som stykjärn i kurvorna. Jag har inte min bil kvar men han har de.

klart dem säger så bara för du ska köpa deras istället

Du kan ju fråga han med theman89

Grejjen är den att jag frågade Schmiedmann för att dem säljer Jom wink de kallar dem "low budget".. antar att dem försökte få mig att köpa deras dyrare produkter.. men enligt dem är det inget för den som ska "rejsa" eller leka med bilen liksom tongue men får höra av fler liksom dig att dem är bra.. Dääärför har jag bestämt mig för att köpa den som jag sa smile litar på er mer än kundtjänst på Schmiedmann..

The legendary

64 Inlägg
7 september 2011
Lumik skrev:
Jag har inte beställt än , men jag tror jag kommer köpa JOM även fast Schmiedmann säger att dem enbart är till för utseendet och inte tillför någon väghållning att tala om..

Kommer beställa från Ebay så fort jag har råd smile sen kan jag berätta

okok, men endån ganska många som haft dom å säger att dom funkar utmärkt smile

Men dessa:
http://viewitem.eim.ebay.se/JOM-Gewinde … 79055/item

dom ska passa på bmw 328 touring 95 va smile? står liksom inte till vilka.
du har kanske kolla smile

mvh!

593 Inlägg
7 september 2011
Jag har D2 på min M3a som jag skulle vilja bli av med, de har gått en säsong, hör av dig om de är intressant..

//Jerker

2 011 Inlägg
7 september 2011
Lumik. glöm inte höra med Jom i tyskland. Kan du spara ytterligare en tusing. jättetrevliga är dom att prata med och det var inga problem att köpa av dem ditekt.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

1 798 Inlägg
7 september 2011
Ännu billigare än de där 199 eur menar du eller så 1000kr då är de fan gratis nästan ju

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Däcksvarvare
227 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
Clintan66 skrev:
Lumik. glöm inte höra med Jom i tyskland. Kan du spara ytterligare en tusing. jättetrevliga är dom att prata med och det var inga problem att köpa av dem ditekt.

Men priserna står ju redan på deras hemsida, vilket är dyrare än Ebay... menar du att man får 1000kr rabatt bara för att man ringer till dem? tongue

Jerk-R skrev:
Jag har D2 på min M3a som jag skulle vilja bli av med, de har gått en säsong, hör av dig om de är intressant..

//Jerker

Varför säljer du dem? Vad är priset isf?

Honken9 skrev:
Lumik skrev:
Jag har inte beställt än , men jag tror jag kommer köpa JOM även fast Schmiedmann säger att dem enbart är till för utseendet och inte tillför någon väghållning att tala om..

Men dessa:

mvh!

Ingen aning , står ju Touring, så antar de wink
Senast redigerat av Lumik (7 september 2011)

The legendary

593 Inlägg
7 september 2011
Har andra coils på gång, mer inriktade för bankörning, så då kommer ja få dom här "över"..

Pris? Jadu... Halva nypriset kanske?

//Jerker

64 Inlägg
7 september 2011
Jerk-R skrev:
Har andra coils på gång, mer inriktade för bankörning, så då kommer ja få dom här "över"..

Pris? Jadu... Halva nypriset kanske?

//Jerker

Men tänkte på de passar m3ans coilovers till 325 eller 328?

brukar liksom alltid stå ej till m3 tongue men de är kanske samma grejer bara att dom är lite rejälare till m3an smile

2 011 Inlägg
7 september 2011
Lumik skrev:
Clintan66 skrev:

Men priserna står ju redan på deras hemsida, vilket är dyrare än Ebay... menar du att man får 1000kr rabatt bara för att man ringer till dem? tongue

Jerk-R skrev:

//Jerker

Varför säljer du dem? Vad är priset isf?

Honken9 skrev:
Lumik skrev:

Men dessa:

mvh!

Ingen aning , står ju Touring, så antar de wink

Nej nu jämför jag med tillbilen.se.
Vad du har hittat för pris på Ebay vet jag inte smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen

Däcksvarvare
227 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
1700 cirka på Ebay, 2700 hos JOM själva... så är viss skillnad, samt att frakten blir ungefär densamma smile

The legendary

Sök