Min spärrtid går ut om 7nov så jag hoppas dom hinner godkänna min ansökan om körkortstillstånd tills det. Jobbigt å behöva vänta ännu mer. Kan ju hoppas att sådana fall har högre prio än vanliga ansökningar
Min spärrtid går ut om 7nov så jag hoppas dom hinner godkänna min ansökan om körkortstillstånd tills det. Jobbigt å behöva vänta ännu mer. Kan ju hoppas att sådana fall har högre prio än vanliga ansökningar
Mvh Tommy
Är samma för mig om vi nu menar samma, har också ansökt om förlängning.
Dom är totalt korkade där, när jag skulle ha mitt lämp så gjorde jag som jag skulle skickar in papper på att jag vill ha mitt lämp och någon dag senare läkarundersökningen... Två dagar senare får jag hem räkning på de 220 :- som jag självklart betalade. sedan en vecka efter jag skickat in synundersökningen så får jag hem en räkning var det står att jag inte betalat dom 220:- så jag ringde dem och frågade vad dom höll på med för jag hade betalat. Så säger hon ja det har du, det ser jag... Jag bara ja men varför får jag då en räkning till ? Så säger hon till mig att de måste "gått om".. sen efter det går det ytterligare en vecka då får jag brev på att jag måste skicka in synundersökningen... Så ringde jag och frågade om dom inte fått det , jo, det fick vi för typ en vecka sen .. jag bara jaha , men varför får jag hem papper om att jag inte skickat det då ? Det måste "gått om" varandra... En vecka senare ligger mitt lämp i brevlådan