3482
Sök

Någon som har haft problem med transportstyrelsen?

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
11 september 2010
Trådstartare
Ansökte om förlängning av mitt lämp 2010-04-06 och har inte fått svar än :S Är det någon annan som har haft problem med dom r*v nötterna ?

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2010
Ja väntetiderna är långa just nu.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

6 649 Inlägg
11 september 2010
Min polare har väntat sen förra året..

De/Dem

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
fy fan:S då får man väl fortsätta trampa ett tag till då ^^

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 september 2010
Min spärrtid går ut om 7nov så jag hoppas dom hinner godkänna min ansökan om körkortstillstånd tills det. Jobbigt å behöva vänta ännu mer. Kan ju hoppas att sådana fall har högre prio än vanliga ansökningar wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
te_wik skrev:
Min spärrtid går ut om 7nov så jag hoppas dom hinner godkänna min ansökan om körkortstillstånd tills det. Jobbigt å behöva vänta ännu mer. Kan ju hoppas att sådana fall har högre prio än vanliga ansökningar wink

Mvh Tommy

Är samma för mig om vi nu menar samma, har också ansökt om förlängning.

MVH

3 059 Inlägg
12 september 2010
Öhhh.. har ni testat att lyfta luren, slå numret och fråga hur det går????

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
13 september 2010
Trådstartare
ungefär 200 gånger

3 059 Inlägg
13 september 2010
BunnA skrev:
ungefär 200 gånger

Och dom har svarat alla 200ggr i telefonen? Har själva aldrig vatt med om att dom inte svarat..
Vad säger dom till dig när du ringer då?

30 Inlägg
8 september 2011
Dom är totalt korkade där, när jag skulle ha mitt lämp så gjorde jag som jag skulle skickar in papper på att jag vill ha mitt lämp och någon dag senare läkarundersökningen...
Två dagar senare får jag hem räkning på de 220 :- som jag självklart betalade. sedan en vecka efter jag skickat in synundersökningen så får jag hem en räkning var det står att jag inte betalat dom 220:- så jag ringde dem och frågade vad dom höll på med för jag hade betalat.
Så säger hon ja det har du, det ser jag... Jag bara ja men varför får jag då en räkning till ? Så säger hon till mig att de måste "gått om".. sen efter det går det ytterligare en vecka då får jag brev på att jag måste skicka in synundersökningen... Så ringde jag och frågade om dom inte fått det , jo, det fick vi för typ en vecka sen .. jag bara jaha , men varför får jag hem papper om att jag inte skickat det då ? Det måste "gått om" varandra... En vecka senare ligger mitt lämp i brevlådan smile

Sök