3857
Sök

Fräck toasits?

StenkrossTomte
359 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
Nu är det dax för en ny Toasits och för att inte vara som alla andra vill jag ha en i kolfiber. Finns att köpa från USA http://store.carbonfibergear.com/carbon … ilet-seat#, någon som vet om det finns i Sverige?

Eller någon som har något annat kul förslag?

No turbo shit! Just Real Power!

Leg. Spådam
816 Inlägg
9 september 2011
Finns ju en i plexiglas med taggtråd i sitsen (inte som sticker ut då, sånt lämnar vi till bdsm) på Hornbach, den är ju rätt cool. Finns en del aningen spejsade där öht, problemet är ju kanske att HB inte har överdrivet många butiker och därför kan vara jobbigt att komma till. Men Bauhaus borde väl också ha liknande, har bara aldrig kollat där själv.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

tratt
353 Inlägg
9 september 2011
Merclone skrev:
Finns ju en i plexiglas med taggtråd i sitsen (inte som sticker ut då, sånt lämnar vi till bdsm) på Hornbach, den är ju rätt cool. Finns en del aningen spejsade där öht, problemet är ju kanske att HB inte har överdrivet många butiker och därför kan vara jobbigt att komma till. Men Bauhaus borde väl också ha liknande, har bara aldrig kollat där själv.

Han bor i Ystad, så Malmö är "rätt" så nära, vet att förutom Bauhaus så finns även K-rauta på Svågertorp som har en stor avdelning med sånt, om jag minns rätt, var nog 6-7 år sen jag var där :>

StenkrossTomte
359 Inlägg
10 september 2011
Trådstartare
Vi får in i stora staden malmö och titta runder lite, dock hade ja velat ha något som verkligen är stilrent men som fortfarande sticker ut... och som i sin tur passar in bland de andra detaljerna i badrummet smile

No turbo shit! Just Real Power!

KHRacing
10 september 2011
Ebay

Sök