10 tror jag, går lila bra i tidigare versioner också
Okej , har du mycket jobb för dig att göra det? för ja och en polare testade göra det. men fick inte det så bra som du. Eller du bara makerar skylten , sen skuggar den där hela tiden?
Okej , har du mycket jobb för dig att göra det? för ja och en polare testade göra det. men fick inte det så bra som du. Eller du bara makerar skylten , sen skuggar den där hela tiden?
En bildruta i taget, och det tar ju ett tag (:
Vi har problem när vi lägger upp filmerna i Vegas 10. Det laggar något så fruktansvärt mycket! Vad filmar du med? Kör du högsta kvalite när du filmar också? Mvh
En ganska ok full-hd digital filmkamera, med 1080. tidigare så laggade vegas på vanlig 720 på förra datorn, så ny dator gjorde susen uppdatering från vegas 7 till 10 gjorde också en del skillnad, men verkar skumt att det ska skita sig i tian tycker jag :S
En ganska ok full-hd digital filmkamera, med 1080. tidigare så laggade vegas på vanlig 720 på förra datorn, så ny dator gjorde susen uppdatering från vegas 7 till 10 gjorde också en del skillnad, men verkar skumt att det ska skita sig i tian tycker jag :S
Aha okej! Ja men vi försöker lösa det på något sett!
Tycker det är lite klent att låta bmw stå och få upp laddet vid 1:00 på filmen. Kör du på riktigt så väntar inte granen med att slå grönt.. men bra film förövrigt!