3042
Sök

Sprucken framkjol

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
27 september 2011
Är inte din front en add on del som bara ska limmas på orginal delen då? Brukar ju vara så, det var det för mig i varje fall. men gjorde tabben att sätta ihop allt, bör påpekas att jag också nitade allt för att vara noga, men det hjälpte inte. släpper tillslut.

16 197 Inlägg
27 september 2011
LuCiiifer skrev:
Är inte din front en add on del som bara ska limmas på orginal delen då? Brukar ju vara så, det var det för mig i varje fall. men gjorde tabben att sätta ihop allt, bör påpekas att jag också nitade allt för att vara noga, men det hjälpte inte. släpper tillslut.

limma me 3M karosslim så funkar de smile   å skippa nitarna..wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
27 september 2011
Jepps, Limmade allt men Pssaformen var ju total katastrof så blev till att lägga spackel till slut ändå. vilket jag ångrar. Och du bör väl komma ihåg - Det var ju du som kom med limma förslaget från början wink skulle ha hållt mig till det. menmen det blev som det blev. Kommer då inte köpa ett Bodykitt från Polen igen i varje fall ;D

BMW-Fantast!
249 Inlägg
27 september 2011
LuCiiifer skrev:

Jo, men orginalfronten var så rostigt och tänkte snåla lite med att skippa att köpa en ny orginal för att ha add-on på, så kapade orginalet och bygger ut ifrån det med massa stag i metall och glasfiber smile

evilaudio skrev:
LuCiiifer skrev:

limma me 3M karosslim så funkar de smile   å skippa nitarna..wink

tror jag har 4 nitar på hela fronten och sedan skruvade metall-stag på 3 ställen så borde hålla sig still smile

16 197 Inlägg
27 september 2011
LuCiiifer skrev:
Jepps, Limmade allt men Pssaformen var ju total katastrof så blev till att lägga spackel till slut ändå. vilket jag ångrar. Och du bör väl komma ihåg - Det var ju du som kom med limma förslaget från början wink skulle ha hållt mig till det. menmen det blev som det blev. Kommer då inte köpa ett Bodykitt från Polen igen i varje fall ;D

man får va man betalar för wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
27 september 2011
HAha så sant så sant, Hoppas det håller bara för dig i varje fall wink

BMW-Fantast!
249 Inlägg
27 september 2011
LuCiiifer skrev:
HAha så sant så sant, Hoppas det håller bara för dig i varje fall wink

Haha, tackar, hoppas på det! big_smile