2834
Sök

Snabb fråga om jag kommer behöva ett till batteri eller generator till detta slutsteg/basar

61 Inlägg
6 oktober 2011
Trådstartare
Hej jag funderar på att köpa 2st Pioneer TS-W3004SPL billigt av en kompis men kom på att ett slutsteg behöver en hel kräm är det så att jag måste köpa ett till batteri eller generator? Mitt batteri är ett 75ah som kostade runt 1500kr kommer inte på märket men det är ett kvalitets batteri och generatorn laddar 95ah. Jag tar bara ett exempel nu att jag köper detta slutsteg JBL GTO14001E kommer jag behöva köpa nått till?

400 Inlägg
6 oktober 2011
Det steget är i klenaste laget åt 2 såna.

Och Ja, du kommer behöva åtminstone ett fint batteri till. Beror på vilket steg du väljer.

61 Inlägg
6 oktober 2011
Trådstartare
JonatanR skrev:
Det steget är i klenaste laget åt 2 såna.

Och Ja, du kommer behöva åtminstone ett fint batteri till. Beror på vilket steg du väljer.

Okej bra då vet jag då skiter jag i att köpa basarna. Blir så mycket pengar tongue om jag skulle köpa slutsteg till dom där basarna så tror jag att jag skulle köpt MTX thunder när jag väl gör det ordentligt men tur jag frågade så jag inte skulle ha köpt dom i onödan tongue men vet inte om jag kanske köper dom ändå och säljer dom för dom kostar endast 1000kr för båda

400 Inlägg
6 oktober 2011
Är de hela är det ett väldigt bra pris.

Du kunde ju alltid sälja den ena vidare och använda en själv t.ex., då ska du klara dig utan extra batteri.

61 Inlägg
6 oktober 2011
Trådstartare
JonatanR skrev:
Är de hela är det ett väldigt bra pris.

Du kunde ju alltid sälja den ena vidare och använda en själv t.ex., då ska du klara dig utan extra batteri.

Tror jag gör det ja dom är Hela och inspelade inga miss ljud tror jag köper dom tongue vad rekommenderar du för slutsteg till basen?

400 Inlägg
6 oktober 2011
Det finns ju mängder av steg att välja på, men exemplet du gav i första inlägget (JBL GTO14001E) skulle passa riktigt fint t.ex. Du vill ha ett steg som ger tillräckligt med effekt i 2ohm.

61 Inlägg
6 oktober 2011
Trådstartare
JonatanR skrev:
Det finns ju mängder av steg att välja på, men exemplet du gav i första inlägget (JBL GTO14001E) skulle passa riktigt fint t.ex. Du vill ha ett steg som ger tillräckligt med effekt i 2ohm.

Okej får ta och hitta ett fint slutsteg efter jag har köpt basarna smile

Sök