t röd kommer INTE att hjälpa,, bara skälpa,, om man tänker lite,, en lykta som är genomfärgad,, kommer den nånsin att blekna på ett bra sätt,, NEJ bli ful å matt ja,, har man ju sett på citroäng, å volvo bla, så nej prova INTE det
bryr mig egentligen inte om bakljusen går sönder eller blir jätte fula i så fall slänger jag dem men tro mig det går att få glans i allt mythbusters polerade bajs en gång hahaha
eller spraya dom svarta istället då får du "bort" den röda färgen enkelt fast raka motsatsen mot den färg du är ute efter
HAHA smart där! joo man kanske ska de... men grejjen med det här är att jag vill ha ett par unika bakljus som nästan ingen annan har och hur många volvo raggare har inte tonat sina bakljus?
Säger som några tidigare. Gör egna. Ska göra egna själv, då det inte finns till Audi A8. Här har du hur man gör. Kolla på användarbeskrivningen "Gör ett smycke i genomskinligt epoxiharts.", eller "Gjut en statyett.".
Det som är bra med att göra egna så kan du få vilken smoke/klarhet effekt du vill. Sen så om du gör på originalglasen så kopierar du E-märkningen. Bra vid besikningen.
I not sick, I just need help. :P
Det är inte farten som dödar, utan smällen. Eller som dom säger overseas, It's not the fart that kills, it's the smell. http://julle74.deviantart.com/gallery/
eller spraya dom svarta istället då får du "bort" den röda färgen enkelt fast raka motsatsen mot den färg du är ute efter
HAHA smart där! joo man kanske ska de... men grejjen med det här är att jag vill ha ett par unika bakljus som nästan ingen annan har och hur många volvo raggare har inte tonat sina bakljus?
Säger som några tidigare. Gör egna. Ska göra egna själv, då det inte finns till Audi A8. Här har du hur man gör. Kolla på användarbeskrivningen "Gör ett smycke i genomskinligt epoxiharts.", eller "Gjut en statyett.".
Det som är bra med att göra egna så kan du få vilken smoke/klarhet effekt du vill. Sen så om du gör på originalglasen så kopierar du E-märkningen. Bra vid besikningen.
haha GRYMT! dettta var nog mest till hjälp idag i alla fall
Ingen eller?
haha!
vill du vara unik? blanda någon rolig färg typ lila eller gul eller vad som helst med klarlack så får du ett supertunt lager lack men en färgnyans i (som toningsspray) går dock inte lika enkelt att ta bort
Det kan det inte vara många som har om du hittar en kul färg VIT kanske?