Jag har tänkt kolla på en impreza gt -99 och när jag kollar upp den på transportstyrelsen så står det manuell/tillsats på den och vad ska det innebära?
Jag har även kollat upp andra liknande och där står de endast MANUELL...
De är inte import eller så har kollat den på carfax också De borde väl vara typ overdrive eller nåt men som sagt konstigt att just den skulle ha de om ingen annan har. Bilen ska vara fullt utrustad men de borde väl inte spela in...
EDT: Oj nio växlar sejjer du.. aa då ksk den drar mindre än en vanlig impreza xD haha de hade vart nåt
De är inte import eller så har kollat den på carfax också De borde väl vara typ overdrive eller nåt men som sagt konstigt att just den skulle ha de om ingen annan har. Bilen ska vara fullt utrustad men de borde väl inte spela in...
EDT: Oj nio växlar sejjer du.. aa då ksk den drar mindre än en vanlig impreza xD haha de hade vart nåt
Som jag skrev tidigare, den kan ha hög/låg växel! vet inte ifall Imprezan har det men vet att Legacyn och Forrestern kan ha det. (famlijen har ägt båda med och utan hög/låg växel) det är de enda jag kan komma på som gör att dem skriver tillsats, förutsatt att dem inte skrivit fel då förståss!