2186
Sök

Projekttråd för Saab 900 T16 års 87a. Nu rivs den igen för 3 vintern i rad.

1 697 Inlägg
25 oktober 2011
Usch, det där såg inte alls kul ut. Ger du dig på att laga?
Senast redigerat av Juvakka (25 oktober 2011)

614 Inlägg
25 oktober 2011
Trådstartare
Juvakka skrev:

A lite trött blir man. A jag får nog göra det. Gick lite i funderingar ett tag på att byta kaross helt men blir så jävla mycket meck med att hitta först en kaross som är i bra skick och sen flytta över allt och sen regga och alla skit

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

1 697 Inlägg
25 oktober 2011
rybbe skrev:
Juvakka skrev:

A lite trött blir man. A jag får nog göra det. Gick lite i funderingar ett tag på att byta kaross helt men blir så jävla mycket meck med att hitta först en kaross som är i bra skick och sen flytta över allt och sen regga och alla skit

Nackdelen är ju att nästa man köper kan vara kass nån annan stans istället. Men om du om du skulle få för dig att flytta över så är det trots allt ganska lätt. Mycket jobb är det, men allt är så gott som bolt on.

317 Inlägg
26 oktober 2011
Såg ju lite halvtaskigt ut det där hehe, laga rost är ingen hit. Lycka till med bygget! smile

Låg och slö....

Finntrollet
640 Inlägg
26 oktober 2011
oj. hmm vilken tråkig nyhet må jag säga. hmm
men det löser sig så sakteliga, minns när vi lagade rost på Drutten.. vilket göra, men det vart najs!smile

Jo vars.

614 Inlägg
26 oktober 2011
Trådstartare
A jag vete fan hur allt blir:D får se kanske borde satsa på en ny kaross. Ska monterna ner inredningen och se hur han ser ut inifrån i golvet.  Får utgå ifrån det big_smile

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

Sök