3227
Sök

Köpråd Övertala mej varför jag ska köpa den här bilen eller inte

jorgen72
26 oktober 2011
Trådstartare
Jag är en ganska velig person o nu har jag svårt o bestämma mej jag både vill ha den här bilen o borde kanske låta bli för jag har ju redan några bilar o jag har inget garage som den går in i utan får ställa den i ett fd militärföråd o där kan jag bara ställa in den o sedan hämta den i vår .

http://www.blocket.se/ostergotland/Buic … 18&w=3

Bilen är fin i skicket men om lackad o ganska ny impoterad
Senast redigerat av jorgen72 (26 oktober 2011)

2 182 Inlägg
26 oktober 2011
Köp smile, kolla bara igenom bilen innan du köper. Kolla med carfax om du vill va riktigt säker på att den inte varit krockad eller nått annat lustigt.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Smålänning
7 883 Inlägg
26 oktober 2011
Köp!
Om du kan avvara pengarna.

Att hitta en frisk jänk som inte är omlackad är nästan omöjligt.

Alla sånna är importerade.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

yrkeschaffis
54 Inlägg
26 oktober 2011
bara köp,spara den i 20 år sälj med vinst

jorgen72
26 oktober 2011
Trådstartare
Jag kan köpa den om jag vill o det är ju en snygg model visserligen ingen camaro 67-69 men ändå helt ok
Men det tar i mot lite eftersom jag igentligen har ganska dåligt med plats för en så stor bil

695 Inlägg
26 oktober 2011
Ställa in över vinter o hämta på vår, de räcker väl?... cool ... Köp...big_smile

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance

345 Inlägg
26 oktober 2011
Skitsnygg bruksvänlig amerikansk bil med komfort som är bekväm som en endast några år gammal bil. Många som uppskattar bilen när du är ute och kör och delar finns det jättegott om. Köp!

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
26 oktober 2011
Kolla noga efter spackel, amerikanerna kan verkligen spackla! Desutom tycker jag att 340 är lite klent i en så tung bil. Men annars så är det väl som de andra säger, köp om det gör dig lycklig.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

260 Inlägg
26 oktober 2011
Vacker kärra - Har du pengar så köp! smile

NSX-T 2001 Blå - En dröm som blev verklig

4 637 Inlägg
26 oktober 2011
Vill du ha och har råd med det ska man köpa!
Senast redigerat av Navkapsel (26 oktober 2011)

326 Inlägg
27 oktober 2011
Klart du ska köpa. Du kommer att få många sömnlösa nätter om du inte gör det.
En gammal jänkare är aldrig fel på nåt sätt.

2 401 Inlägg
27 oktober 2011
340 är en väldigt trevlig motor och räcket got och väl till denna bil smile På bilderna ser bilden jävligt fin ut och vill du verkligen ha en sådan så tycker jag att du ska köpa (om du har råd med inköp och drift)

jorgen72
28 oktober 2011
Trådstartare
igentligen vill jag ju ha en camaro 67-69 men det har jag inte råd med nu så igentligen är det här ett bra allternativ eller ska jag vänta några år o köpa en camaro o sen har vi ju problemet med att den inte går in i något av mina garage . jag gillar modellen o tycker att den har en fin taklinje o rumpa o är allmänt snygg men det finns ju några nackdelar.

283 Inlägg
29 oktober 2011
Inget att vänta på, köp
Alltid underbart att sätta sig bakom ratten på en jänkare

1 045 Inlägg
29 oktober 2011
bil nylackerad i amerika skulle jag inte köpa om du inte hade dokumenterat bilder på jobbet,,,
många som gör snabb jobb för att sälja dessa gamla bilar tyvärr. så kolla den noga,

den såg väldigt fin ut på bilderna så är den även i verkligheten så kan den vara värd köpa.

Osponsrad
1 631 Inlägg
29 oktober 2011
Som sagt, har du pengarna och vill ha en fin bil som du kan glida runt med på sommaren så KÖP!!!!!  vad väntar du på ????????

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
2 337 Inlägg
29 oktober 2011
Du vill ju egentligen ha en Camaro och har dessutom ingen riktig plats för den här bilen. Jag tycker du ska låta bli. Vänta tills du har råd med Camaron och någonstans att ställa den, så blir nog både du och din plånbok gladare i slutänden smile
Senast redigerat av Sarge (29 oktober 2011)

2 140 Inlägg
29 oktober 2011
eftersom det låter som om du allra helst vill ha camaro så skulle jag passa den här och spara pengar tills du har råd med det du egentligen vill ha smile just my opinion!

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

jorgen72
29 oktober 2011
Trådstartare
sir_daniel skrev:
köpt min buick istället för en betydligt lägre peng smile

Absölut inte

Sök