2753
Sök

Söker Medtagare för Garage i Strängnäs!!!

1 515 Inlägg
11 november 2011
Trådstartare
Tja!

Som topic lyder så söker jag en medtagare för ett större garage i Strängnäs. Jag har vart och kikat på det
och det ser riktigt bra ut, Är ett större värme-garage på 400m2 med ett flertal personer ståeéndes där.
Man tilldellas en platts på 30m2 som man kan nyttja på vilket sätt man vill.

planen är att jag och DU ska dela på 30m2 där bilarna blir ståeéndes för meck osv.

I garaget finns svets,värme,vatten och eventuellt en billyfft skall komma på platts. Sedan har man väggen/hyllan för verktyg. - Samt att sequritas patrullerar flera gånger där under kvällens gång, Polisen också. ( ingår i deras rutt ). Sedan är det larmat med utryckning under hela dygnet,varje dag.

Man måste som sagt hålla sig till sin platts med bilen, sedan kan man röra sig fritt i garaget, that´s it.

Månadskostnaden ligger på 2000:-/1platts, dvs 30m2. Denna summa delar vi på och därav delar platts och utrymme. Förskottsbetalning på 3månaedr framåt behövs, och 3 månaders uppsägsningstid ifall att man vill dra sig ur, dock ingen uppsägning inom dessa tre första månader.

Söker seriösa spekulanter som sagt! smile

mvh dS
Senast redigerat av Audi_powah (11 november 2011)

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Elektronikmontör
9 Inlägg
11 november 2011
Tjenare.
Är det på P10 området?
Sen undrar jag vad du menar med 30km2.
Är det 30.000m2 du menar hahaha smile

/R

1 515 Inlägg
11 november 2011
Trådstartare
Redb skrev:
Tjenare.
Är det på P10 området?
Sen undrar jag vad du menar med 30km2.
Är det 30.000m2 du menar hahaha smile

/R

Naa, inte P10 imrådet - ett annat område brevid någon skatepark för små barn smile

- Ojj skrev fel! menade såklart 30m2 och inte km2 big_smile
*redigerar inlägget*

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Sök