dfine skrev:
racefan skrev:
hahaha ja man ska inte tro på allt man hör.
Jag jobbar med plåt kaross lack o kan säga att alla dom 3 tyskarna är nog ganska lika att äga o köra.Är neutral när jag säger att ingen av dom är billiga att laga men sen kan du ju fråga en märkestrogen o då får du nog ett annan svar.
Nyare volvo o saab är inte heller så billiga längre att laga o underhålla ,då pratar vi org delar köpta i Sverige, ebay mm gynnar ju alla som kör tyskt eller japanst amerikanst och biltema dom som kör svenskt:)
Förstår inte vad att du jobbar med plåt, kaross och lack har att göra med ägande och köregenskaper på bilar riktigt
Men du har rätt i att ingen av bilarna är billiga att laga! Å andra sidan finns det inte någon ny bil som är..
Volvo är inte vad dom en gång har varit, dom är inte lättmekade och pålitliga som dom gamla bilarna. Samt att dom ligger i samma prisklasser som tyskarna, trots att dom har långt kvar till tyskarnas nivå. Tror lite för mycket om sig själva kanske?
Kanske för jag har rätt bra koll på vad bilar kostar att laga när dom går sönder o vad som rostar mm på div bilmärken.Jag tycker det är ganska viktigt o veta,alla kan köpa en dyr bil men alla kan inte underhålla och laga dom för alla bilar går sönder:)
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info