3714
Sök

Byta till Xenonlook

13 Inlägg
17 december 2011
Trådstartare
Hallå!!

tänkte jag skulle byta från tråkiga gula glödlampor till xenonlook halogenlampor från xenonkungen.se.
de jag undrar är , är de bara att byta glödlampan till halogen bara sådär? har en Ford Fiesta -11 smile

Mvh Linus

537 Inlägg
17 december 2011
Liimpan922 skrev:
Hallå!!

tänkte jag skulle byta från tråkiga gula glödlampor till xenonlook halogenlampor från xenonkungen.se.
de jag undrar är , är de bara att byta glödlampan till halogen bara sådär? har en Ford Fiesta -11 smile

Mvh Linus

du menar alltså att du har xenon orginal? vf byra till halogen då får du sämre ljus? och det är inte bara.

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
17 december 2011
Byt isf till Philips Xtreme Vision eller Osram Nighbreaker plus åtminstone som lyser bättre också, xenonkungens xenonlook ser bra ut men lyset är uselt.

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

747 Inlägg
17 december 2011
Instämmer med föregående talare, Osram eller Philips topp modeller är det du ska ha.

/ Toni Larsson

13 Inlägg
17 december 2011
Trådstartare
Nej jag har vanliga gula glödlampor som standard i den , får inte ha xenon för har inga högtryckspolare hmm men va kostar sådana Philips t.ex?

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
17 december 2011

747 Inlägg
17 december 2011
http://www.powerbulbs.com/product/phili … ight-bulbs

325:- avrundat i dagens valuta.

Nightbreaker är något billigare.

/ Toni Larsson

13 Inlägg
17 december 2011
Trådstartare
Okej tackar för snabba svar , är dom lagliga i Sverige då? För eftersom de stod att de var lite xenon i dom

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
17 december 2011
Liimpan922 skrev:
Okej tackar för snabba svar , är dom lagliga i Sverige då? För eftersom de stod att de var lite xenon i dom

Det är vanliga halogen så det är klart dom är lagliga.

Sök