2839
Sök

Gott Nytt År 2012

German Engineering
9 083 Inlägg
1 januari 2012
#61
Gott nytt år på er alla smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

498 Inlägg
1 januari 2012
#62
Gott nytt ffs ! ;D

Jag är född i en seriekrock. i en rondell, en kväll, me öppna spjäll.

111 Inlägg
1 januari 2012
#63
Gott Nytt År!

Anders Karlsson

Muttley
1 januari 2012
#64
min kött töckte om fyrekrwerierna. Hon är gla och go och fick en skinka exta och inga problem. Men husse fick inte med sig liggat hem och frun. Eller den han ville skulle va blivande. Taxin var go o grann ville igenligen men hade killkompiz med han godkänd3 men hon var "blyg" men jag var sjuen.  Ja fan bara hopp över detta  Lite så fylle inlägg.  Go c igarr qhiakws  Whiskey Cigarr. Hem   

A jag kan berätta när jag nyktrat. Sorrryt moderator jag vill bara er väl GOOOOT NYTTTT ÅÅÅÅÅÅÅR

Rumpmas
3 860 Inlägg
1 januari 2012
#65
tkd_rille skrev:
min kött töckte om fyrekrwerierna. Hon är gla och go och fick en skinka exta och inga problem. Men husse fick inte med sig liggat hem och frun. Eller den han ville skulle va blivande. Taxin var go o grann ville igenligen men hade killkompiz med han godkänd3 men hon var "blyg" men jag var sjuen.  Ja fan bara hopp över detta  Lite så fylle inlägg.  Go c igarr qhiakws  Whiskey Cigarr. Hem   

A jag kan berätta när jag nyktrat. Sorrryt moderator jag vill bara er väl GOOOOT NYTTTT ÅÅÅÅÅÅÅR
Hehe smile

År 2012 kanske blir året då alla datorer förses med alkolås? wink


111 Inlägg
1 januari 2012
#66
Andromeda skrev:
tkd_rille skrev:
min kött töckte om fyrekrwerierna. Hon är gla och go och fick en skinka exta och inga problem. Men husse fick inte med sig liggat hem och frun. Eller den han ville skulle va blivande. Taxin var go o grann ville igenligen men hade killkompiz med han godkänd3 men hon var "blyg" men jag var sjuen.  Ja fan bara hopp över detta  Lite så fylle inlägg.  Go c igarr qhiakws  Whiskey Cigarr. Hem   

A jag kan berätta när jag nyktrat. Sorrryt moderator jag vill bara er väl GOOOOT NYTTTT ÅÅÅÅÅÅÅR
Hehe smile

År 2012 kanske blir året då alla datorer förses med alkolås? wink
Vart är "Gilla" knappen då man behöver den...hahaha

Anders Karlsson


Sök