3984
Sök

Hjälp! Snabbt

90 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
Jag behöver nya drivknutar till min 854 T5 årsmodell jag behöver snabb hjälp att hitta en sida där dom är billiga hittade på Vparts för 895kr/st är det något att ha? Snälla behöver snabba och bra tips? Även om de passar någon som vet hur man kan kolla att det passar så man inte beställer fel!

Tack på förhand!

Scania Euro 6 Trucker
219 Inlägg
24 januari 2012
Vparts delar är absolute i toppkvalitet så där är inget att tveka på! Läs igenom vad som står på sidan så hittar du säkert de som passar din, tex står där "Är din bil inregistrerad innan den 31 december 1998 passar denna drivknut din bil, Om registreringsbesiktningen är utförd efter detta datum ska din bil ha drivknut med artikelnummer: 46433379"

Laddtryck är beroende framkallande, speciellt i en 16liters Turbo diesel V8;)

Forummoderator
26 351 Inlägg
25 januari 2012
Härlig topic..

Förresten..om det är så bråttom..varför åker du inte till en butik och köper dem? Då får du dem direkt i handen, och du har dessutom personal på plats att fråga om vilka saker som passar till din bil?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

klabbarpan
3 041 Inlägg
25 januari 2012
Mack skrev:
Härlig topic..

Förresten..om det är så bråttom..varför åker du inte till en butik och köper dem? Då får du dem direkt i handen, och du har dessutom personal på plats att fråga om vilka saker som passar till din bil?

big_smile +1

Försöker iaf
12 819 Inlägg
25 januari 2012
Nej, du får allt läsa igenom rubriksanvisningarna.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser.

Mvh Tommy, Moderator

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök