3278
Sök

Honda crx. Svår bil?

109 Inlägg
29 januari 2012
Trådstartare
Tjenare!
Jag har kollat runt lite på bilar och en som jag fastna som fan på det var honda crx. Den är liten, Man kan trimma den, Den är fräck och jävligt cool. Jag gillar bilen som fan. Jag vet att min brosa har varit inne på den men han är inte intresserad av att mecka han gillar mer det estetiska som min pappa säger. Ja, över till frågorna nu.
1. Är bilen svår att mecka med? Är det en bra första meckar bil?
2. Är det svårt att installera turbo i den? Jag vet att det finns såna kit men är det kittet bra bolt-on?
3. Är bilen dyr att försäkra, äga?
4. Är det mycket bekymmer med dom? Vad är det vanligaste felet på dom?
5. Är inte så haj på det är men finns det typ någon sorts sprängskiss eller nått över motorn så man får lite haj på hur den fungerar och ser ut och hur man kan byta grejer. Finns det nån som har guide eller nått över motorn alltså.

Det var mina frågor. Kommer på fler men jag hade vat jävligt tacksam för någon som kan svara på dom här frågorna och helst inte, Jag tror att det är så för det gör mig bara förvirad.
Tack för svar i förhand big_smile
Jag kan ladda upp en bild på hur jag skulle vilja ha min
GLÖMDE SKRIVA EN SAK. SKRIV GÄRNA TRIM/ORIGINAL DELAR SIDOR TILL DENNA UNDERBARA BIL big_smile
http://i950.photobucket.com/albums/ad348/tvspel123/Honda-CRX-49.jpg
Senast redigerat av PrutarN (29 januari 2012)

VD Hammar
613 Inlägg
30 januari 2012
ett bekymmer jag vet är drivknutarna dem är väldigt ömtåliga, sen är de rosten på dem.
positivt är att väghållningen är bra original

MVH Johan

37 Inlägg
30 januari 2012
Den är inte svår att meka med,
Turbo konvertera e inte för nybörjare
Billig i försäkring och drift
Ofta rost på bakskärmarna, tanklocket bland annat
Det finns hur mycket skit att köpa till den som helst, reservdelar är billiga

Jag lekte sönder min crx en hel sommar utan problem! Stryktåliga bilar som med tanke på vad du betalar får en riktigt grym och snabb bil !

8 156 Inlägg
30 januari 2012
Tråd låst. Hänvisar till den andra tråden.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237020

Mvh Moderator Phaetoon.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök