ZF-lådan från M52 är definitivt att rekommendera. En av dom starkaste lådor du kan hitta till ett vettigt pris. Om du är bestämd ifråga om kompressorn tycker jag att du ska testa, men det är inte kostnadseffektivt och är väldigt mycket svårare att få rätt på än en turboinstallation. En M20, som jag antar att du bygger på, klarar i alla fall 600 hästar med standard bottendel. Kör du 2-ventilstoppen måste den svetsas i vattenkanalerna om jag minns rätt för att inte flexa vid laddtryck. Svetsningen borde den som portar toppen kunna göra. Eftermarknadskammar och portad topp är alltid bra. Trots att man kör turbo eller kompressor bör man sträva efter ett lågt laddtryck för att minimera lag, men man måste även göra en avvägan mellan varv och laddtryck om man vill ha en lättkörd bil med stor kapabilitet. Till att börja med hade jag nog bara inhandlat stötdämpare, fjädrar och krängningshämmare i chassiväg. Även fjäderbensstag är bra, men inte speciellt viktigt. Vad jag vet ska det bara öka responsen i styrningen.