hallå där ute, jag har precis byggt in lite ljud i min volvo 245a. Har köpt en helt ny pioneer DEH-140ubb huvudenhet, helt nya infinity 4¨ högtalare till framdörrarna och 2 helt nya JL 5.25 högtalare till bakdörrarna. Har också satt i en kicker comp 12 baslåda med tillhörande mds gp2 slutsteg. Med all säkerthet är allting kopplat rätt och nu är det dags för att provspela. Då startar jag igång och får bara ljud genom basen som går via RCAn på stereon men inte en ton ur resterande högtalare. Har försökt att gå igenom allting och det ser korrekt ut. Har även försökt att gå igenom massor med inställningar i stereon men kommer inte fram till något... Någon som vet något eller haft liknande hör gärna av er Mvh pontus
Kolla upp alla anslutningar till högtalarna, möjligen kan det vara kortis på något ställe och då kanske stereon automatiskt stänger av ljudet ut till de vanliga högtalarna. En gissning dock.
Kolla upp alla anslutningar till högtalarna, möjligen kan det vara kortis på något ställe och då kanske stereon automatiskt stänger av ljudet ut till de vanliga högtalarna. En gissning dock.
Blir väl att börja riva igen som det ser ut ^^ Ska nog prova en annan huvudenhet först funderar jag på..