Sopa av rätt så rejält i Söndags, satt bredvid som passagerare, och dum som ja var utan bälte.
Brände först rätt in i ett vägräcke, sedan ner mot diket där det tog tvärstopp mot ett stort träd i 50-60 km/h.
Resultat : Ambulansfärd till sjukhuset med rejäla nacksmärtor. Bilen blev ganska så skrot, motorn släppte från ett fäste och växellådan släppte helt och släpar i marken blandannat.
några bilder på min avåkning för några år sedan,, gjick ca 50 men var glashalt å när jag kom ut i kanten HÖGG det å jag tippade,, hade INTE räknat med det
De gick bra, va först påväg rakt fram emot en stooor gran men skickade ut arslet iställe så den fick smaka.. stötfångare & Sidokjol fick lite stryk, som tur va de inge märkvärdigt
F-Tar: hehe joo de va tur att ja hade de så ja kunde kasta upp den på ställ!
Då var det min tur imorse! Gasen har fastnat o så 4:a med över 4000rpm resulterade med att jag "körde om" en bil o sladdade med bakdelen i den VW Transporter innan jag hann fatta vad är frågan om! Han som jag körde i brydde sig inte om det så mycket - han har redan krockat denna morgon! Varför har gasen fastnat? Jo, i helgen byte jag en luftslang som går från ventilkåpan till insuget för den var torrsprucken o en del av den slangen fastnade i spjällets fjäder så det kärvade.... Skit bil!