Vart av igår Dock hann ingen med att ta kort med tanke på att de va full pelle så va bara gå i diket i typ 4 meter och sen hoppa upp på första bästa ställe igen Resultat: Brutal buckla i tröskel.. Men vad går inte att rikta med slägga svets och hjullastare?
jag kommer att lägga ut våra avåkningar sen när jag fått igång min sladdarbil idag åkte jag brett på 5ans vxl skitkul med snöstorm,, nja kanske inte,,,,,,,,
Eftersom ingen har slängt in några bilder så kan ni få se min. Dock hände det 4 Jan 2009. Resulterade i bruten handled, avslitna senor och muskler i armbågen, samt att jag fick transplantera 20x16cm skinn på insidan av överarmen. Sen så är fingrarna på vänster hand sneda som ostbågar...hehehe, nja inte riktigt men nästan. Det gick bara i 60-65 km i timmen. Men rakt ut i skogen. Hade varit så farligt, om det inte var för ett dräneringsrör på en meter i diameter, som stack upp ur marken.
Sorry kvaliteten på bilderna, polaren sam tagit med mobil på kvällen utan blixt.
Gott Nytt år på er alla
I not sick, I just need help. :P
Det är inte farten som dödar, utan smällen. Eller som dom säger overseas, It's not the fart that kills, it's the smell. http://julle74.deviantart.com/gallery/
Vart av igår Dock hann ingen med att ta kort med tanke på att de va full pelle så va bara gå i diket i typ 4 meter och sen hoppa upp på första bästa ställe igen Resultat: Brutal buckla i tröskel.. Men vad går inte att rikta med slägga svets och hjullastare?
Full pelle?
Full gas?
Ung pojk med stort intresse för gamla volvoturbos :)
har ikke vatt i diket än men klapp en stolpe dan innan nyårsafton då det blev underkylt och svart halka, bild finns på stolpen iaf men inte på denna datorn får la lägga upp den när jag kommer hem