spickar de låter de inte BRRR de låter tickeli tickeli tick å i ditt fall med orginal stakar å kolvar så slutar de nog rätt säkert med PANG när nått trillar utanför ditt blockt när du krökt vevstakarna.
spickar de låter de inte BRRR de låter tickeli tickeli tick å i ditt fall med orginal stakar å kolvar så slutar de nog rätt säkert med PANG när nått trillar utanför ditt blockt när du krökt vevstakarna.
Så att det spikar är alltså inte när den får för lite bensin och går som en påse nötter? Misständer lite då och då.
Så har jag fått det förklarat för mig iaf.
Något tickande har jag inte hört och jag tror knappast att jag kröker stakarna med så lite pulver som jag har. Dom ska ju hålla till 350 hk
spickar de låter de inte BRRR de låter tickeli tickeli tick å i ditt fall med orginal stakar å kolvar så slutar de nog rätt säkert med PANG när nått trillar utanför ditt blockt när du krökt vevstakarna.
Så att det spikar är alltså inte när den får för lite bensin och går som en påse nötter? Misständer lite då och då.
Så har jag fått det förklarat för mig iaf.
Något tickande har jag inte hört och jag tror knappast att jag kröker stakarna med så lite pulver som jag har. Dom ska ju hålla till 350 hk
Spikar gör de när bilen får för lite soppa eller du har fel tändinställning. du behöver inte ens märka de på tappad prestanda eller så och de kan vara svårt å höra att de ens spikar.
Du har aktiv tändsänkning på din bil OM den börjar spika för att du ska slippa motorhaverier.
Dina stakar håller för 3-350hk OM din motor är rätt justerad.
OM din bil hade spikat hade du lagt delar i motorn med redan orginal effekt...
Folk köper vevstakar å kolvar som klarar 1000hk men ändå lyckas dom köra sönder grejerna, hur tror du detta sker ?
spickar de låter de inte BRRR de låter tickeli tickeli tick å i ditt fall med orginal stakar å kolvar så slutar de nog rätt säkert med PANG när nått trillar utanför ditt blockt när du krökt vevstakarna.
Så att det spikar är alltså inte när den får för lite bensin och går som en påse nötter? Misständer lite då och då.
Så har jag fått det förklarat för mig iaf.
Något tickande har jag inte hört och jag tror knappast att jag kröker stakarna med så lite pulver som jag har. Dom ska ju hålla till 350 hk
Spikar gör de när bilen får för lite soppa eller du har fel tändinställning. du behöver inte ens märka de på tappad prestanda eller så och de kan vara svårt å höra att de ens spikar.
Du har aktiv tändsänkning på din bil OM den börjar spika för att du ska slippa motorhaverier.
Dina stakar håller för 3-350hk OM din motor är rätt justerad.
OM din bil hade spikat hade du lagt delar i motorn med redan orginal effekt...
Folk köper vevstakar å kolvar som klarar 1000hk men ändå lyckas dom köra sönder grejerna, hur tror du detta sker ?
Alla andra säger ju spika så då gjorde jag också det eftersom att jag trodde det. Det vart iaf för mycket ladd, det jag ville komma fram till
Har tändchip liggandes, bara en guldbox som fattas. Sen kanske man slipper spikningar som inte märks om jag nu har såna
Så att det spikar är alltså inte när den får för lite bensin och går som en påse nötter? Misständer lite då och då.
Så har jag fått det förklarat för mig iaf.
Något tickande har jag inte hört och jag tror knappast att jag kröker stakarna med så lite pulver som jag har. Dom ska ju hålla till 350 hk
Spikar gör de när bilen får för lite soppa eller du har fel tändinställning. du behöver inte ens märka de på tappad prestanda eller så och de kan vara svårt å höra att de ens spikar.
Du har aktiv tändsänkning på din bil OM den börjar spika för att du ska slippa motorhaverier.
Dina stakar håller för 3-350hk OM din motor är rätt justerad.
OM din bil hade spikat hade du lagt delar i motorn med redan orginal effekt...
Folk köper vevstakar å kolvar som klarar 1000hk men ändå lyckas dom köra sönder grejerna, hur tror du detta sker ?
Alla andra säger ju spika så då gjorde jag också det eftersom att jag trodde det. Det vart iaf för mycket ladd, det jag ville komma fram till
Har tändchip liggandes, bara en guldbox som fattas. Sen kanske man slipper spikningar som inte märks om jag nu har såna
så länge bilen får soppan som den ska å du håller dig under 3-350 hästar är tändchip helt onödigt.
risken med tändchip är bara att du plockar bort anti-spikskydd osv.
tändchip enligt mig till rödblock är bara lurendrejeri.
vet flertalet bilar som plockat 280-320 hästar med bara chippat soppa....
jag själv fick bara strul när jag bestämde mig för tändchip så slänge de åt helvete.
Spikar gör de när bilen får för lite soppa eller du har fel tändinställning. du behöver inte ens märka de på tappad prestanda eller så och de kan vara svårt å höra att de ens spikar.
Du har aktiv tändsänkning på din bil OM den börjar spika för att du ska slippa motorhaverier.
Dina stakar håller för 3-350hk OM din motor är rätt justerad.
OM din bil hade spikat hade du lagt delar i motorn med redan orginal effekt...
Folk köper vevstakar å kolvar som klarar 1000hk men ändå lyckas dom köra sönder grejerna, hur tror du detta sker ?
Alla andra säger ju spika så då gjorde jag också det eftersom att jag trodde det. Det vart iaf för mycket ladd, det jag ville komma fram till
Har tändchip liggandes, bara en guldbox som fattas. Sen kanske man slipper spikningar som inte märks om jag nu har såna
så länge bilen får soppan som den ska å du håller dig under 3-350 hästar är tändchip helt onödigt.
risken med tändchip är bara att du plockar bort anti-spikskydd osv.
tändchip enligt mig till rödblock är bara lurendrejeri.
vet flertalet bilar som plockat 280-320 hästar med bara chippat soppa....
jag själv fick bara strul när jag bestämde mig för tändchip så slänge de åt helvete.
Så bilen tänder alltså inte bättre? Justerar tändningen så den blir optimal?
Min bil är orginal förutom öppet filter, Ecomax och 1,2 bar i ladd