jag har tidigare kunnat spela upp skivor i min bilstereo men nu helt plötsligt när jag matade ut den förra skivan så kan jag inte mata in en ny. Det tar stopp, den vill inte in. Har provat med brända och ickebrända skivor. Det är ingen skillnad. Jag kan trycka på mata ut knappen och då surrar det till som att den matar ut så stereon är ju inte helt död. Lampan till vänster om stereon där det står disc lyser ej.
Våld løser næstan allt! Førutom din cd nær den har fått en yxa inmatad istællet før en cd skiva.. årgång på bilen kan underlætta lite faktiskt Annars kostar inte en ny HU så otroligt mycket. Fast allt ær ju relativt!
Våld løser næstan allt! Førutom din cd nær den har fått en yxa inmatad istællet før en cd skiva.. årgång på bilen kan underlætta lite faktiskt Annars kostar inte en ny HU så otroligt mycket. Fast allt ær ju relativt!
När jag kom till jobbet imorse så testade jag att mata in en skiva och de var inga problem :S Så nu funkar det. En annan sak som är mycket märklig är att avgassystemlampan alltså den lampan där mätarn om bilen blir varm eller inte slutade lysa. Den funkar också nu. Den har lyst i minst 2 veckor innan och idag var det meningen att jag skulle med bilen till verkstaden men det behövdes inte.
Skivan som jag fick in igår funkade bra och lampan till vänster där det står disc lyser när skivan är inne i spelaren. Men nu när jag matade ut skivan och skulle mata in en ny. Så matas den först ut ett par gånger och sen släcks lampan helt och skivan går inte in alls. Tillbaks till ruta ett alltså.