3180
Sök

Extremt ful Civic, ägaren tror den är snygg och smakfull. Vad tycker ni?

182 Inlägg
23 mars 2012
Nu handlade ju visserligen tråden om hurvida vi tyckte det var snyggt eller ej. Det är ju inte ägaren som lägger upp bilen och är stolt över den så jag anser att man får säga det som man tycker om sådan här slags styling.

Touch by U
910 Inlägg
23 mars 2012
fanimej skrev:
Nu handlade ju visserligen tråden om hurvida vi tyckte det var snyggt eller ej. Det är ju inte ägaren som lägger upp bilen och är stolt över den så jag anser att man får säga det som man tycker om sådan här slags styling.

Tycker det är lite väl att hänga ut någons bil å kasta skit över hur den ser ut...
Finns ingen som skulle tycka det är kul eller?

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

1 160 Inlägg
23 mars 2012
hur jävla kul skulle de vara om alla körde vita 740 med kapade fjädrar.

1 224 Inlägg
23 mars 2012
Du som skapade tråden... Vad kör du själv för bil? smile

i-vtec Do you?

6 638 Inlägg
23 mars 2012
Vanlig V70 ifall du kollar pressen.

De/Dem

Japanese Engineering
690 Inlägg
23 mars 2012
Trådstartare
Lowpass skrev:
Du som skapade tråden... Vad kör du själv för bil? smile

Just nu original V70 men har ett Skyline bygge på gång, kommer dyka upp överallt snart smile.

Notera att ägaren är medveten om att bilen finns på denna tråd smile

Dock så kommer jag ta bort bilden efter ett tag smile
Senast redigerat av PerfectionR (23 mars 2012)

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

Japanese Engineering
690 Inlägg
23 mars 2012
Trådstartare
Fprobban skrev:
fanimej skrev:

Tycker det är lite väl att hänga ut någons bil å kasta skit över hur den ser ut...
Finns ingen som skulle tycka det är kul eller?

Vill också säga att detta är mer eller mindre ett skämt då vi slog vad om vad GORG skulle tycka. Bilen är köpt såhär.

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

461 Inlägg
23 mars 2012
Fprobban skrev:
Varför klanka ner på någons syn på styling?
Tycker han/hon det är snyggt att styla så där då tycker han/hon det...

Det är som i tidigare inlägg smaken är som baken DELAD...
Alla tycker olika...

Tack för mej!

Ja alla har vi olika smaker, och vi säger ju vad vi tycker, är la bättre det än att inte säga nått alls.
Sen har vi väll ändå inte gjort några person angrep här så behöver ju inte jaga upp sig i onödan.

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE

8 883 Inlägg
23 mars 2012
PerfectionR skrev:
En bekants kompis tycker att hans bil är smakfull och "coolt" stylad. Men jag skulle inte ens ta bilen om jag blev hotad till döden. Jag skäms över att vi har sådana människor i Sverige som förstör den svenska styling scenen.

Vad tycker ni? Fritt fram med negativa kommentarer.
http://forumbilder.se/images/833201420141P3b5f.jpg

Låser och hänvisar till bloggen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök