En bekants kompis tycker att hans bil är smakfull och "coolt" stylad. Men jag skulle inte ens ta bilen om jag blev hotad till döden. Jag skäms över att vi har sådana människor i Sverige som förstör den svenska styling scenen.
Vad tycker ni? Fritt fram med negativa kommentarer.
Senast redigerat av PerfectionR (23 mars 2012)
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Detta kommer ju bli "old school" för framtida generationer.. Bilen i sig, ser inte super farlig ut, har sett MYCKET värre exempel rullandes i staden jag bor i.. Men japp den är i behov av andra fälgar och front!
För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.
Detta kommer ju bli "old school" för framtida generationer.. Bilen i sig, ser inte super farlig ut, har sett MYCKET värre exempel rullandes i staden jag bor i.. Men japp den är i behov av andra fälgar och front!
....samt kasta vingen åt helvete, helst där ingen någonsin kan få syn på den, likaså elefantröven till bakkjol..
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
....samt kasta vingen åt helvete, helst där ingen någonsin kan få syn på den, likaså elefantröven till bakkjol..
Ja vingen hade jag knappt sett, den var verkligen det första som skulle väck! säger inte ngt om bakkjolen för den syns ju knappt..
För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.