Hej alla! Jag hittade LED-ventilhattar på en hemsida och undrar ifall nån här har erfarenheter av sånna här ventilhattar. har någon handlat från den sidan? Dom ser coola ut på bild
...dock som nämnt redan så är det nog inte så uppskattat av polisen vilken färg de än lyser i skulle jag gissa på. Bara för att många har det så betyder ju inte det att det är ok (?)
Orange färg borde väl vara lugnt eftersom man får ha oranga positionslampor på sidorna, eller är det någon speciell regel för det också? liten tanke jag hade bara...
Orange färg borde väl vara lugnt eftersom man får ha oranga positionslampor på sidorna, eller är det någon speciell regel för det också? liten tanke jag hade bara...
Du har väl dock inga positionsljus så nära marken... eller som är så stora (som en genomsnittlig fälg är.. kan det vara 16")
Nej jag tror nog inte det uppskattas vilken färg det än är. Men det är ju bara att testa
Jag tycker det är konstigt att vi inte får ha det medans alla himla lastbilschafförer får åka runt med blåa och blinkade ljus m.m. som man alltid ser på kvällar/nätter >.<
Jag tycker det är konstigt att vi inte får ha det medans alla himla lastbilschafförer får åka runt med blåa och blinkade ljus m.m. som man alltid ser på kvällar/nätter >.<
Förstår inte svensk lag ibland..
Det får dom ju iofs inte heller ha
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
nej, det får bli ett gäng led-ventilhattar från prylgalaxen och lite andra coola prylar som fanns där.. går säkert att få billigare från usa men det går fortare att beställa från sverige
skulle vara kul att skruva på sånna ventilhattar på en polisbil när dom inte ser och sedan filma dom när de åker iväg hihi