detta känns utjatat som bara den men kan ni inte kasta ett getöga på min nyinköpta buss och kommentera lite? vad ska jag göra med den? har skrivit ner endel framtidsplaner men vad ska jag göra mer och vad ska jag inte göra? http://www.garaget.org/?car=10640
Senast redigerat av ludde__mannen (18 september 2005)
projekt var det den skulle liga i ja! Jag funderar på att ha n "utbytbar" inderning som man på några timmar kan slänga i istället... Hur menar du med 2 färger.. Det är ju inte en gammal "splitbuss" som har en tydlig linje där lack kanten borde gå.. Men det vore kul om du kunde visa..
nja lite för mycket skabb stämpel på porrbbelysning hehe.. Men det blir som sagt inte att slänga inredningen utan att ha den så att jag kan byta inredningen helt.. Jag tror att 18" kromfälgar kommer sitta fint på den.. ännu större vore ju fint men ekonomin tar nog stopp där.. ingen som råkar känna till någonstanns där man kan köpa "styling" til den hehe mistänker att det inte finns något men man vet ju inte
Det kanske inte är vad du tänkt men jag skulle ha köpt en konverteringssats och satt dit en b23tic eller annan volvomotor, bättre driftsäkerhet och mycket mer kräm!
Det kanske inte är vad du tänkt men jag skulle ha köpt en konverteringssats och satt dit en b23tic eller annan volvomotor, bättre driftsäkerhet och mycket mer kräm!
vet inte om det är så mycket större driftsäkerhet.. har bra minnen från andra folkor.. Destom sämre från gamla volvo motorer.. Är alltid en massasmåfel med dom tycker jag! Dessutom är det en del jobb med som jag hällre lägger ner på andra saker! krämen är inte heller så mycket ide.. körde hem den 20mil från köping och låg i 100km/h istortsett hela vägen.. drog då under litern! känns som att med dagens bensin pris är det en anledning till att INTE byta motor hehe Argumentera gärna mer FÖR att byta motor så kanske jag koommer på andra tankar!