1477
Sök

[5 min] En random bild gjord i photoshop

Programmerare
24 Inlägg
7 april 2012
Trådstartare
Hade lite tråkigt då jag vill visa en bild som tog mig typ 5 min att göra för att spendera tid. Jag tycker dock inte den blev bra haha då jag kan göra 10x bättre xD

http://imghost.inssp.com/uploads/04deba6c2d27097d925eca273d560a52.jpg

Född: 1992 - Äger: Wv Golf II 1,8 & Ett IT företag - Programmerare sedan: 2006

5 089 Inlägg
7 april 2012
Och om du inte sjläv tyckte att det blev bra, varför laddade du upp den för då?

\Lindgren

4 670 Inlägg
7 april 2012
FLindgren skrev:

+1
Kika killens andra trådar och självförtroende har han iaf så + för det! smile
Senast redigerat av mickius (7 april 2012)

Programmerare
24 Inlägg
7 april 2012
Trådstartare
mickius skrev:
FLindgren skrev:

+1
Kika killens andra trådar och självförtroende har han iaf så + för det! smile

Man tackar håller på med en PSD fil som jag tänker ge ut här till er som gillar att leka i Photoshop smile

KOMETFOTO
2 247 Inlägg
7 april 2012
ax5 skrev:
Hejsan mitt namn är Mattias och jag är programmerare sedan 2006 och är grymt kunnig inom Photoshop och tänkte höra med er om jag kanske ska börja göra lite guider för er som fotar eran bil och vill lägga till lite effekter och fina bilder i bra kvalite. Sen vet jag inte vart jag skall skriva alla guider

Jobbat inom it sedan 2005 så är grymt kunnig

För att ni skall slippa fråga så kan jag PHP, HTML, CSS, .NET, XML, MYSQL, JAVASCRIPT     -      Photoshop CS5, Allt inom Windows & Linux platform, Duktig på att knäcka system också

VAD TYCKER NI ?

Har du inget jobb som du gjort tidigare att visa upp?

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto

ArtDirector
462 Inlägg
7 april 2012
Undrar vad han ska visa oss för fin guide nästa gång, hur man gör en bild svartvit kanske för det har jag alltid undrat smile
Men med denna killens självförtroende så är det ju ingen tvekan om att man blir tvungen att lägga en pren. på samtliga hans trådar hehe...

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."

4 670 Inlägg
7 april 2012
2002tii skrev:
ax5 skrev:
Hejsan mitt namn är Mattias och jag är programmerare sedan 2006 och är grymt kunnig inom Photoshop och tänkte höra med er om jag kanske ska börja göra lite guider för er som fotar eran bil och vill lägga till lite effekter och fina bilder i bra kvalite. Sen vet jag inte vart jag skall skriva alla guider

För att ni skall slippa fråga så kan jag PHP, HTML, CSS, .NET, XML, MYSQL, JAVASCRIPT     -      Photoshop CS5, Allt inom Windows & Linux platform, Duktig på att knäcka system också

VAD TYCKER NI ?

Skulle gärna vilja se det med. Om man nu är så grym på ett fotoredigeringsprogram så lär man ha mångder med omgjord bilder!

Notis smile diggar när folk inte förstår ironi i ett inlägg man gör wink

Programmerare
24 Inlägg
7 april 2012
Trådstartare
Tack för alla era svar ska se om jag hittar någon snygg om gjord bild på min HDD som ligger där nere smile

Här finns det en samling på alla guider jag gör här på garaget

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3072310

G-Bruno skrev:
Undrar vad han ska visa oss för fin guide nästa gång, hur man gör en bild svartvit kanske för det har jag alltid undrat smile
Men med denna killens självförtroende så är det ju ingen tvekan om att man blir tvungen att lägga en pren. på samtliga hans trådar hehe...

Sådär då smile enjoy
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3196134

2002tii skrev:
ax5 skrev:

VAD TYCKER NI ?

Programmering eller Photoshop ?
Senast redigerat av ax5 (7 april 2012)

ArtDirector
462 Inlägg
8 april 2012
mickius skrev:
Notis smile diggar när folk inte förstår ironi i ett inlägg man gör wink

Precis vad jag försökte få fram, men icke.. nu fick jag en guide till min ära wink

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."

831 Inlägg
8 april 2012
Jag fattar ingenting...

85 Inlägg
8 april 2012
G-Bruno skrev:

När du har bilden uppe i photoshop så trycker du bara ctrl+shift+u så blir den svartvit...

Subba

fotointresserad
2 307 Inlägg

Sök