2905
Sök

Bilder: Det här mötte mig efter en sväng på stan igår

281 Inlägg
21 februari 2007
Hoppas du får lite pengar från försäkringsbolaget nu då!

Själv så hade jag inbrott i min bil i mitt låsta garage (en låst grind + en port) förrförraveckan... dom stal saker för 6000 och pajjade rutan, då fick jag betala 2000 i självrisk... fick sedan tilbaka 200 jävla kronor..

Först blir man straffad av tjuvjäveln, sen blir man straffad av försäkringsbolaget.

Aja nu har jag fått prata av mig lite ilska, Hoppas det det löser sig bättre för dig!

Mvh Jonas

252 Inlägg
21 februari 2007
mycket tråkigt när sånt här händer.....
lider med dig!!

Got vtec?

250 Inlägg
21 februari 2007
Saab_girl skrev:
newkie skrev:
Det skjuts fan för lite...

hur menar du då?wink

Fri tolkning.

Kan ge ledtråden att jag hatar folk som inte verkar ha nåttt vett i skallen och ingen respekt för andras saker...

Undra vad man skulle göra om man såg nån nyckla sin bil på det dära viset, jag skulle nog inte kunna hålla mig från att spöa skiten i personen...

------------------------------------------------------

340 Inlägg
21 februari 2007
well dude, you have been X:ed!!sad

23 Inlägg
21 februari 2007
Fan säger jag bara kan dom inte skaffa sig ett liv!!!

455 Inlägg
21 februari 2007
nae=( fan blir så jävla irriterad på såna som håller på med sånt ..fan de kan jue ist repa sina egna bilar ffs!! om dem ens har några.

Örebroare i exil
970 Inlägg
22 februari 2007
Trådstartare
Lite uppdatering: Började riva bilen igår. Idag riktade vi alla bulor och spacklade iordning allt, så nu är bilen klar att skickas till lackerarn, vilket blir av redan imorn smile Bilder på arbetet finns i mitt galleri för den som är intresserad att kika på dom!

Hej FRA!

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
22 februari 2007
Om man fick pengar varje gång man sköt en sådan idiot, då skulle man var nog rik. Hoppas det löste sig för dig.

Lev livet, det kan ta slut fort

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
22 februari 2007
viper0 skrev:
inga problem att takmontera minigunen, sem måste den vara fjärrstyrd.

tråkigt att med din bil, är själv lite oroad över min beach buggy, om jag lyckas få ut den till våren, har hört att dom är väldigt stölbegärliga.

Ska killswitch eller samma dödare som rally åkarna har, då får du nog ha bilen ifred.

Lev livet, det kan ta slut fort

Svindåre
1 433 Inlägg
22 februari 2007
jävlar om man hadde kommit på den jäveln!!
Senast redigerat av ErskPersk (22 februari 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Örebroare i exil
970 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
Ytterligare en liten uppdatering på vad som händer, om det är okej smile Bilen står i skrivande stund på en bärgningsbil på väg till lackeraren. Ska bli intressant att se hur länge den kommer bli ståendes där borta. Börjar tröttna på att tigga lånebilar av jobbet, så jag hoppas det inte ska dröja allt för länge...

Hej FRA!

Sök