Gone in 60 Seconds The Fast And The Furious 2 Fast 2 Furious Tokyo Drift Torque Biker Boyz Taxi Filmerna Herbie Filmerna Gone In 60 Seconds (1974) The Italian Job (Nya/Gamla) The Cannonball Run 1,2,3 Death Race 2000 Taxi (USA versionen) The Wraith Talladega Nights Driven Days Of Thunder Bilar (Cars) Vanishing Point Initial D. Dukes Of Hazzard Redline The Last Ride Nu Blåser Vi Snuten 1,2,3 Blues Brothers Filmerna Knightrider Bullit The Driver Transporter 1,2 Getaway In Stockholm Filmerna Starsky & Hutch Ghostrider Supercross Ronin 13th District xXx 1 Mitt i Plåten Shuto Kousoku Trial 1-6 Stingray (80-talsrulle)
Jag såg nyligen Born to Race och Blev positivt överraskad måste jag säga endå... Det är en blandning av Fast and and the Furious och en vanlig highschool film där de läser "typ" Fordonsprogrammet...
The Cannonball Run 1 har nämnts tidigare men har för mig att jag såg den några ggr som liten och tyckte att den var skoj då.
Bjuder på en trailer om man inte sett innan
Den såg man som ung ganska mycket...ojoj. Farrah var ganska läcker på den tiden, och brudarna i den svarta Countachen..hursomhelst!
TLO skrev;
Med Lastbilstema ;
* Convoy (Chaffisar gör uppror)1977
Den må vara inspelad 77, men den kom ut 78, hehe.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag såg nyligen Born to Race och Blev positivt överraskad måste jag säga endå... Det är en blandning av Fast and and the Furious och en vanlig highschool film där de läser "typ" Fordonsprogrammet...
Death Proof -- Filmen handlar i grunden om en psykiskt skadad man som får kicks utav att mörda unga flickor, but his tool of choice? En Dodge Dart och en Charger, som avslutas med en kick-ass biljakt imellan said Charger och en Challenger.