3466
Sök

Cementerad Audi utanför Willys

671 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
Tja! Var och handlade lite på Willys här i Linköping när jag på parkeringen stötte på denna cementerade Audi:

http://www.geting.se/image.php/28752-cement.JPG

ok då.. det vara bara stelnad snömodd men man kan ju undra! jag var bara tvungen att stanna upp, garva och ta en bild.

Bilden gör inte bilen rättvisa! Det var mycket tjockare och såg värre ut bredvid alla andra bilar. har sällan sett en så snö-skitig bruksbil förut. de sjuka var att resten av bilen var lika normal-smutsig som bilar blir efter 5 minuter så här års..

Inte OK att ha bilen i detta skick om nu ägaren ser detta! för regnumret ligger bakom c:a 5 cm snö...

Hoppas alla här på garaget tar hand som sina bilar bättre än så här, trots att det e vinter!

Ha en bra helg

Second is the first loser

Arbetssökande lokförare
170 Inlägg
23 februari 2007
Alltså man undrar ju va polisen skulle säga om dom stoppade honom!

To get old and wise, you have to be young and stupid!!

Smålänning
7 883 Inlägg
23 februari 2007
Fattar inte vad sånt folk tänker med. Kan dom inte i alla fall torka av nummerskylten?
Vore inte fel om biltillverkarna designade bilarna så att dom inte blev skitiga baktill från början.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

671 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
twin_cam skrev:
Vore inte fel om biltillverkarna designade bilarna så att dom inte blev skitiga baktill från början.

Ja det vore ingen dum idé!

Second is the first loser

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
23 februari 2007
Liten värmeslinga i regskylten..... På nya bilar kan dom väl bygga in skylten..... Den ska ju ändå inte bort....

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

1 277 Inlägg
23 februari 2007
Har en likadan bil, å de drar upp massa snö. Man behöver inte köra flera mil för att det ska se ut som på bilen...tvättade röven på min bil idag ska tilläggas smile

hade funderingar innan idag om att starta en tråd om detta problem. Även min PT Cruiser drar upp mycket snö i arslet. Har inte bott i Norrland så länge är inte van vid snö som ligger och har därför inte stött på problemet innan nu.

Min huvudfråga skulle varit om kjolpaket eller något annat får skiten att flyga nån annanstans?? Vill ju ha ren bil alltid ju =/

41 Inlägg
23 februari 2007
är ägaren väldigt lat eller bara ruggit blind med tanke på hur baken ser ut..

582 Inlägg
25 februari 2007
Skulle min bil bli träffad av en isklump från en sån där, då då..... jevvlarr! skulle jag jaga honom/henne till vägs ände!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

Sök