dom där fälgarna är bara lånade av min polare. förmodligen åker det på bbs fälgar 15" på den.. men är mer sugen på o byta den mot en caddy.. behöver ett flak kom jag på.. haha trög som jag är så är allt till salu
jasså så du funderar på att sälja:D vad skall du ha för den då ;D är grymt sugen på en mk1 men då kan jag inte ha passaten kvar
nja sälja o sälja.. var mest sugen på o byta mot en caddy men till rätt pris så är allt till salu hehe
är i behov av flak o köra mina mk4 saker hit o dit.. hela inredningen ligger i min lgh o bilen står ca 1 mil ifrån mig
hehe jaja så är de nog med allt att de är till salu till rätt pris ;D jasså går de inte fälla sätena i mk1 ?
jasså så du funderar på att sälja:D vad skall du ha för den då ;D är grymt sugen på en mk1 men då kan jag inte ha passaten kvar
nja sälja o sälja.. var mest sugen på o byta mot en caddy men till rätt pris så är allt till salu hehe
är i behov av flak o köra mina mk4 saker hit o dit.. hela inredningen ligger i min lgh o bilen står ca 1 mil ifrån mig
hehe jaja så är de nog med allt att de är till salu till rätt pris ;D jasså går de inte fälla sätena i mk1 ?
klart det går men vill ju helst köra en omgång då det är tråkigt o köra fram och tillbaka o hämta.. sen är det massa andra saker man behöver rensa ut från lägenheten.. så man kan köra till miljöstationen dvs större saker
man lever på tyskstuk.. sa till mig själv om denna: ne denna skall göras iordning till en vanlig mk1... det höll fan inte länge.. och så kommer det bli så länge jag håller på med vw.. ingen idé o säga att den ska vara normal.. spelar nog ingen roll om jag skulle köpa en splitter ny vw så skulle den gå utför med
Ja orginal är för gubb j****r haha TYcker detta stuken är riktigt skönt :)Är inte speciellt mycket för massa plast raketer Räcker med schyssta fälgar och en rejäl sänkning
Absolut ! är inte helelr för mkt plast o skit.. men mk4an åker det på jahrekjolar OEM dock :>D dom kjolarna smälter ju ihop med bilen.. det gör inte de flesta kjolarna
Ja men det är ju ett lite cleanare paket och inget överdrivet om du förstår va jag menar
Ja orginal är för gubb j****r haha TYcker detta stuken är riktigt skönt :)Är inte speciellt mycket för massa plast raketer Räcker med schyssta fälgar och en rejäl sänkning
Absolut ! är inte helelr för mkt plast o skit.. men mk4an åker det på jahrekjolar OEM dock :>D dom kjolarna smälter ju ihop med bilen.. det gör inte de flesta kjolarna
Ja men det är ju ett lite cleanare paket och inget överdrivet om du förstår va jag menar
Märkte nu att jag är i behov av en caddy! om det är någon där ute som vill byta sin vw caddy mk1 mot min golf mk1 så är det intressant.. för mer info om bilen osv , PM.. Krav på caddyn är att den skall vara nyligen besiktad och skattad. gärna lite tyskstuk i det hela med