3221
Sök

Helkromade backspegelkåpor v70-05

139 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
hej är det någon som vet var man kan köpa kromade backspegelkåpor utan blinkers till en v70-05?
volvo har endast till årsmodell 07 med blinkers

1 863 Inlägg
3 maj 2012
Hova.com har såna. Kollade själv på dessa när jag hade V70in.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

139 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
okej tack smile var dock inte billiga sad

1 863 Inlägg
3 maj 2012
Nej, det var dom inte. Jag tvekade länge men till slut insåg jag att det inte var värt dom pengarna.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

4 824 Inlägg
3 maj 2012
miken skrev:
hej är det någon som vet var man kan köpa kromade backspegelkåpor utan blinkers till en v70-05?

öh, nä.
det finns visst även till utan blinkers då det ingick i ett visst paket med kromade handtag och backspeglar på V70 & S60.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

139 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
Christian S skrev:
miken skrev:

öh, nä.
det finns visst även till utan blinkers då det ingick i ett visst paket med kromade handtag och backspeglar på V70 & S60.

okej jag tror dig men jag var och frågade på volvo och dom sa att dom endast hade till 07:an men ser att hova säljer volvo orginal utan blinkers till 05 visst är det skumt.

4 824 Inlägg
3 maj 2012
miken skrev:
Christian S skrev:
miken skrev:

öh, nä.

okej jag tror dig men jag var och frågade på volvo och dom sa att dom endast hade till 07:an men ser att hova säljer volvo orginal utan blinkers till 05 visst är det skumt.

då kan dom inte sitt jobb för det är ju bara för dom att gå in i VIDA och kolla så borde dom kunna få upp det hur enkelt som hellst.

Mvh Christian

4 824 Inlägg
3 maj 2012
här har du en V70 sport edition ´06 med kromade handtag och backspeglar
http://212.112.179.25/images/62/6234510261.jpg
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_V7 … 15&w=3

Mvh Christian

139 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
Christian S skrev:
miken skrev:
Christian S skrev:

öh, nä.

då kan dom inte sitt jobb för det är ju bara för dom att gå in i VIDA och kolla så borde dom kunna få upp det hur enkelt som hellst.

mm ska fara tillbaka i morgon och prata med dom

Sök