2729
Sök

Man får tydligen inte äga en bil som tjej!!?

15 Inlägg
16 maj 2012
Trådstartare
Idag fick jag ett arg pm av en mycket annorlunda kille med åsikter man kan ifrågasätta.
För det första hur orkar man lägga ner tid på att skicka ett sådant skrattretande meddelande och för det andra vem skulle bry sig vad han tycker... Jag kunde inte sluta skratta när jag satt och läste detta, han verkar vääldigt väldigt bitter haha:lol:  vi får se om det är fler än jag som finner detta roande?!?

"Varför ska ni äga egna bilar? Det är inte en tjejgrej att tävla mot andra tjejer vem som har snabbast eller snyggast bil. Det är en manlig grej och tävlingsinstinkt. Ni ska stå bredvid på trottoarkanten och spana in den som vinner och står där och pilla med håret och se söta ut och hoppas att ni får möta blicken av en ståtlig hane i sin coola bil.

Blä på er feministbrudar, ingen attraheras av er när ni beteer er som män, kanske flator då. Ska ni konkurrera med oss på vår planhalva så kan ni lika bra gå och byta kön, värdelösa är ni."

Hahaha  ja viker mig dubbel av skratt!!! ärligt de måste vara nå fel på människan, vart fan är vi /jag manlig nånstans??? Så långt ifrån!  lol

250 Inlägg
16 maj 2012
Avdelning: WTF?! Finns många stolpskott i detta land!

Borde vara glad att tjejer har samma intresse istället!

48 Inlägg
16 maj 2012
Ja som sagt finns många stolpskott.
Varför skulle vi bilintresserade killar inte attraheras av tjejer med samma intresse. Helt ologiskt.
Finns ju inte mycket som är sexigare än en snygg tjej i en snygg bil som får minst lika mycket blickar som hon får.

That is my opinion.

8 883 Inlägg
16 maj 2012
Låser och hänvisar till bloggen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök