Jag är väl inget volvo fan, men ska det vara volvo ska det vara rejält!
Amazoner är annars min favorit bland de vanliga personbilarna, ingen fan av 200/700/900 serien faktiskt även om det är riktigt bra bilar! Och 850 och nyare tycker jag inte är så mycket att hänga i granen.
Och för erat onödiga vetande tog Volvo hjälp av en Saab-snubbe som höll i deras "nya sportiga look" dvs 850:n
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Bästa Volvo: 945 LTT - får dra 1550kg med B-kort, Bilprovningen verkar gilla den åxo, så snälla som Dom varit i 10 års tid nu! Snyggaste Volvo: Björn Freyers röda 240 som stod på Elmia i år, kärlek vid första ögonkastet! (kär i den Ametistblå i mitt garage åxo, bigamist som man väl är när det gäller Hisingetraktorer...)
snyggaste orginal bilen volvo gjort.. 242Turbo usa-edition Silverfärgad med orginal silver/ljusgråa inredningen
skulle byta bort ungarna och kärringen direkt mot en sån helt utan att ta en funderare
stylade är lite svårare för det blir lätt fult
var rätt nöjd med min 245turbo ombyggd till 90:a med brosspaket och Polaris fälgar usa blinker den var ganska "lagom" den blev tyvärr för tråkig och inte sägande utan kjolpaketet
Bästa Volvo måste ju vara s/v90 dom är snyggare än dom flesta andra redan i orginal utförande dom har en bättre hjulupphängning än sina tidigare rwd föregångare och lägre buller nivå inne i bilen. Synd bara att sexan aldrig fick turbo i den karossen.
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Bästa Volvo måste ju vara s/v90 dom är snyggare än dom flesta andra redan i orginal utförande dom har en bättre hjulupphängning än sina tidigare rwd föregångare och lägre buller nivå inne i bilen. Synd bara att sexan aldrig fick turbo i den karossen.
håller nog fan med där..har funderingar sjäv på en sån om jag inte köper bmw igen senare..
Amazoner är annars min favorit bland de vanliga personbilarna, ingen fan av 200/700/900 serien faktiskt även om det är riktigt bra bilar! Och 850 och nyare tycker jag inte är så mycket att hänga i granen.
Och för erat onödiga vetande tog Volvo hjälp av en Saab-snubbe som höll i deras "nya sportiga look" dvs 850:n