2456
Sök

IPhone appen Bensinpriser

39 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
Jag har nyligen skaffat mig denna app Bensinpriser för iPhone som är lätt att använda och informativ. Det mest positiva är att den bygger på användarnas/våran information. Detta är också det mest negativa då få verkar ha hittat appen idag. Detta gör att appen är bara så bra som sina användare. Jag efterlyser nu att fler börjar använda appen så vi hela tiden kan hålla uppdaterade priser. Eller är det här en dålig idé?

Att lita på listor med priser från bensinbolagen stämmer inte i praktiken på stationerna enligt egna upplevelser.

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
21 maj 2012
Funkar inte http://www.bensinpriser.se/ och dom andra liknande i iPhone?

/Mattias

39 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
Bensinpriser.se var ju en bra sida men inte ok att navigera på iPhonen. Får väl ta ner appen till Androiden, hade gärna haft en bra app till iPhone dock då jag använder den primärt.

Brukar ni hjälpa någon liknande tjänst med att uppdatera priserna? Vilka isf?

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
21 maj 2012
Jag struntar i vilket och hjälper inte till att uppdatera nej. Soppapriserna är som dom är och att åka några mil (eller km) omväg för att spara ören är inte värt det.

/Mattias

39 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
Jag är inne på samma spår och har aldrig använt tjänster som dessa tidigare. Det är väl som du säger att det inte finns någon bra marknad för bensin och alla har typ samma priser. Jet är ju alltid billigast i min närhet, ändå hamnar man på närmaste shell.

Jaja, jag lägger ner detta då jag snabbt såg denna tjänst som överflödig. Tack för att du tog ner mig på jorden igen Matteeee. Jag kan lätt hamna i app-frenzy där allt skall avhjälpas med appar!

Sök