Tja. Syntes inte till någon sån här tråd, så jag tänkte att jag skapar en sån..
Ja, denna tråd är som sagt till för alla er som spelar Diablo 3. Och i denna tråd så får ni snacka om allt som har med Diablo 3 att göra !
Kom gärna med frågor så andra kan ta del av dom svar vi får. (nu är det kanske inte mig ni ska ställa frågor till om ni har några, för jag har inte spelat länge alls.. )
Om det nu finns några här som spelar det? hehe.
Antaglien bara ett fåtal som spelar, men kan ju vara roligt att bara snacka om Diablo 3 osv
Mycket treviligt spel, men saknar mycket gammalt fårn D2 som t.ex Mana och stamina och att kunna uppgradera gubben med lilvet och styrkan t.ex. Men annars så är jag mycket nöjd Vilken klass och level är du i?
Mycket treviligt spel, men saknar mycket gammalt fårn D2 som t.ex Mana och stamina och att kunna uppgradera gubben med lilvet och styrkan t.ex. Men annars så är jag mycket nöjd Vilken klass och level är du i?
Hur menar du nu? Bara namnen på statsen? Jag spelar just nu på en lvl 28 barbarian Du?
Hur menar du nu? Bara namnen på statsen? Jag spelar just nu på en lvl 28 barbarian Du?
Att när man levlar upp så kan man bestämma själv hur mycket liv man vill ha och mana osv. Jag kom nyss hem från London så har inte hunnit spela så mycket. Men kör också Barbarian och är i level 11
Provade med guestpass och är klart besviken över D3, känns mer som en ändrad/förenklad WoW klon än 'Diablo 3'. Väldigt synd då jag hade sett fram emot denna titel